اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان خبر داد

برخورداری 78 درصد خانوار شهری طارم از نعمت گاز

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان، از بهره‌مندی 78.2 درصد خانوار شهری شهرستان طارم از نعمت گاز طبیعی خبر داد.

برخورداری 78 درصد خانوار شهری طارم از نعمت گاز

 به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان به روابط عمومی شرکت ملی گاز زنجان، مدیر عامل و اعضای هیئت مدیره شرکت گاز استان زنجان در سفری یک روزه از طرح‌های در دست اجرای شهرستان طارم بازدید و با فرماندار این شهرستان، نشستی صمیمی برگزار کرد.

مدیر عامل شرکت گاز استان زنجان در خصوص وضعیت گازرسانی به روستاهای این شهرستان نیز گفت: از 97 روستای شهرستان طارم، عملیات گازرسانی در 9 روستا تداوم داشته و عملیات گازرسانی به 38 روستای دیگر نیز در دست برنامه است.

 

سعید عسکریان در ادامه از بهره‌مندی شهرک صنعتی و ناحیه صنعتی شهرستان طارم از نعمت گاز طبیعی خبر داد و ابراز داشت: اجرای 18 کیلومتر خط انتقال گاز، 90 کیلومتر شبکه ‌تغذیه و توزیع گاز، نصب 592 علمک در شهرستان طارم، از دیگر اقدامات شرکت گاز استان زنجان در ارائه خدمات به مشترکین و هم استانی‌های عزیز است.

وی همکاری مردم منطقه را مهم‌ترین عامل اتمام طرح‌های گازرسانی در موعد مقرر عنوان کرد و اظهار داشت: تلاش بسیجی‌وار کارکنان خدوم شرکت گاز استان زنجان، ارائه بهترین خدمات در کمترین زمان ممکن به شهروندان و مردم قدردان این استان است.

عسگریان از بهره‌مندی 78.2 درصد خانوار شهری شهرستان طارم از نعمت گاز طبیعی خبر داد و گفت: از دو شهر این شهرستان، هم‌اکنون عملیات گازرسانی به شهر آب‌بر به بهره‌برداری رسیده و پیمانکار اجرایی شبکه داخلی گازرسانی به شهر چورزق نیز انتخاب و خط تغذیه آن در حال اجرا است.

فرماندار شهرستان طارم نیز از زحمات تلاشگر عرصه گازرسانی در استان تقدیر و آمادگی خود را همچون همیشه برای پیشبرد طرح‌های گازرسانی اعلام داشت.

انتهای پیام/ع30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول