اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت کشتی مازندران:

حضور 6 کشتی‌گیر مازندرانی در المپیک 2012 قطعی شد

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت کشتی مازندران از قطعی شدن حضور شش کشتی‌گیر مازندرانی در مسابقات المپیک 2012 لندن خبر داد.

حضور 6 کشتی‌گیر مازندرانی در المپیک 2012 قطعی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، علی اصغر ثمربخش عصر امروز در جمع خبرنگاران ورزشی مرکز مازندران بیان داشت: در جلسه‌ای که امروز با حضور مسئولان و کمیته فنی فدراسیون صورت گرفت، در نهایت از سوی رسول خادم مدیر فنی تیم‌های ملی نفرات برگزیده در المپیک 2012 لندن در قالب تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی انتخاب شدند.

وی گفت: مسعود اسماعیل‌پور در وزن 60 کیلوگرم، مهدی تقوی در 66 کیلوگرم، رضا یزدانی در 96 کیلوگرم و کمیل قاسمی در 120 کیلوگرم در کشتی آزاد به عنوان ملی‌پوشان مازندرانی در بازی‌های المپیک 2012 لندن به روی تشک می‌روند.

رئیس هیئت کشتی مازندران در ادامه از حضور دو ملی‌پوش رشته فرنگی در بازی‌های المپیک خبر داد و افزود: قاسم رضایی در وزن 96 کیلوگرم و بشیر باباجان‌زاده در 120 کیلوگرم به عنوان دو کشتی‌گیر فرنگی کار مازندرانی نیز به مصاف حریفان خود خواهند رفت.

ثمربخش درباره دیگر ملی‌پوشان المپیک 2012 لندن اظهار داشت: حسن رحیمی در وزن 55 کیلوگرم، صادق گودرزی در 74 کیلوگرم و احسان لشکری در 84 کیلوگرم رشته آزاد از دیگر کشتی‌گیران ایرانی در المپیک لندن هستند.

وی همچنین از حضور حمید سوریان در وزن 55 کیلوگرم، امید نوروزی در 60 کیلوگرم، سعید عبدولی در 66 کیلوگرم و حبیب‌الله اخلاقی در 84 کیلوگرم به عنوان دیگر کشتی‌گیران رشته فرنگی خبر داد.

ثمربخش گفت: در رشته آزاد رقابت‌های المپیک 2012 لندن محمود اسماعیل‌پور از مربیان باسابقه کشتی مازندران در کادر فنی حضور دارند.

رئیس هیئت کشتی مازندران در ادامه از حضور کشتی‌گیر فرنگی کار مازندرانی در رقابت‌های بین‌المللی جام پیت لاسینیسکی لهستان خبر داد و افزود: داوود گیل‌نیرنگ کشتی‌گیر وزن 96 کیلوگرم کشورمان در این دوره از رقابت‌ها به مصاف حریفان می‌رود.

ثمربخش در پایان اظهار داشت: در این مسابقات که روزهای سوم تا پنجم تیر ماه در شهر راسی‌بورز لهستان برگزار می‌شود، سید هاشم میرزاده از مربیان باتجربه مازندران در کادر فنی تیم ملی حضور دارد.

انتهای پیام/ش20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول