اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دومین بوکسور المپیکی ایران از مازندران:

سهمیه المپیک لندن را با دستان آسیب‌دیده گرفتم/ با مشکل بیکاری مواجه‌ام

خبرگزاری فارس: دومین بوکسور المپیکی تیم ملی بوکس ایران که اهل مازندران است، گفت: با دستان آسیب دیده سهمیه المپیک لندن را گرفتم.

سهمیه المپیک لندن را با دستان آسیب‌دیده گرفتم/ با مشکل بیکاری مواجه‌ام

مهدی طلوتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نوشهر اظهار داشت: در حال حاضر در تمرینات تیم ملی بوکس هستم و از آمادگی و انگیزه بسیار بالایی نیز برخوردار هستم.

وی افزود: مسابقات المپیک میدان بسیار بزرگی برای هر ورزشکار محسوب می‌شود و همه برای کسب مدال در این رقابت‌ها حاضر می‌شوند.

دومین بوکسور المپیکی ایران بیان داشت: در مسابقات المپیک همه تلاش و سعی خودم را برای کسب یکی از سه سکوی اول المپیک به‌کار می‌بندم و با توجه به شرایط بسیار مطلوبم این مهم دور از دسترس نخواهد بود.

طلوتی به چگونگی کسب سهمیه المپیک پرداخت و ادامه داد: با وجودی که از ناحیه مچ دست راست و چپ دچار آسیب دیدگی بودم توانستم با همین وضعیت سهمیه المپیک لندن را کسب کنم و دومین المپیکی ایران در رشته بوکس همراه با تیم ملی در مسابقات لندن شرکت خواهم کرد.

وی تصریح کرد: آسیب‌دیدگی مچ دستانم همچنان به قوت خود باقی است و نیاز به عمل جراحی دارد، اما با توجه به در پیش بودن المپیک فعلاً از جراحی کردن خودداری کردم تا بتوانم در میدان المپیک لندن با دعای خیر ملت بزرگ ایران برای سربلندی وطن عزیزمان افتخارآفرینی کنم.

این ملی‌پوش مازندرانی تیم ملی بوکس کشور با اشاره به مشکلات خود گفت: 11 سال در ورزش بوکس زحمت کشیدم و در این مدت از درس و تفریحات خودم زدم تا توانستم به اینجا برسم، اما اکنون با مشکل بیکاری مواجه هستم و از مسئولان انتظار دارم بعد از بازگشت از مسابقات المپیک این مشکل را حل کنند.

طلوتی متذکر شد: احمد ناطق نوری رئیس فدراسیون بوکس کشور زحمات زیادی برای من کشیده و حتی هزینه بسیار بالای آمپول ویژه برای رفع درد مچ دستانم را نیز ایشان تقبل کردند.

به گزارش فارس، مهدی طلوتی شنبه موفق شد در رقابت‌های بوکس انتخابی قزاقستان با شکست 22 بر 16  "یانگ شیم" از کره‌ جنوبی به عنوان دومین بوکسور ایرانی جواز حضور در المپیک لندن را کسب کند.

انتهیاپ پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول