اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شناگر جانبار و معلول عضو تیم ملی:

برای کسب سهمیه ورودی بازی‌های پارالمپیک 2012 به آلمان می‌رویم

خبرگزاری فارس: شناگر جانباز و معلول خراسانی از اعزام تیم ملی شنای جانبازان و معلولین به تورنمنت بین‌المللی در کشور آلمان به منظور کسب سهمیه رقابت‌های پارالمپیک 2012 خبر داد.

برای کسب سهمیه ورودی بازی‌های پارالمپیک 2012 به آلمان می‌رویم

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل ورزش و جوانان خراسان‌رضوی، مجید غفاریان از اعزام تیم ملی شنا جانبازان و معلولین به تورنمنت بین‌المللی در کشور آلمان به منظور کسب سهمیه رقابت‌های پارالمپیک 2012 خبر داد و اظهار داشت: در این مسابقات ورزشکاران 6 تا 12 تیرماه سال جاری در شهر برلین آلمان برای دریافت مجوز ورود به مسابقات پارالمپیک 2012 لندن با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

شناگر جانباز و معلول خراسانی ادامه داد: با توجه به رکوردهای ثبت شده و سابقه ورزشی شناگران اعزامی به این تورنمنت می‌توانیم با دست پر از این مسابقات بازگردیم.

وی با اشاره به حضور حداکثری شناگران جانباز و معلول خراسانی در تیم ملی، گفت: تیم شنای جانبازان و معلولان خراسان‌رضوی با کسب مقام نخست مسابقات لیگ ‌برتر شنای جانبازان و معلولان در فصل گذشته به‌ عنوان نماینده ایران در این تورنمنت حضور خواهد داشت.

غفاریان با اشاره به حمایت همه‌جانبه مسئولان تربیت‌بدنی دانشگاه علوم پزشکی مشهد از ورزشکاران جانباز و معلول خراسانی برای حضور هر چه پرقدرت‌تر در این مسابقات، افزود: این دانشگاه خدمات شایانی را مانند در اختیار گذاشتن استخر، امکانات و هزینه‌های رفت و آمد ورزشکاران به تورنمنت بین‌المللی آلمان را ارائه می‌دهد.

وی ورزشکاران اعزامی به این مسابقات را سیدکاظم سیادتی، غلامحسین صاحبکار، محمد محمدی، سیدعسگر حسینیان‌مهاجر، محمد رهبری، مجید غفاریان‌شادلو معرفی کرد و گفت: سرمربیگری و سرپرستی تیم ملی شنا جانبازان و معلولان را به ترتیب محمد اقبالی و محمدعلی سردار از اساتید تربیت‌بدنی دانشگاه علوم پزشکی مشهد برعهده خواهند داشت.

این شناگر جانباز و معلول خراسانی در ارتباط با برنامه تمرینی تیم اعزامی به این تورنمنت اظهار داشت: تمرینات هر روز صبح در محل استخر 50 متر دانشگاه علوم پزشکی مشهد انجام می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: مسابقات بین‌المللی آلمان در سه رده سنی جوانان و سه رده سنی بزرگ‌سالان در 18 رشته ورزشی شنا در قالب 14 رشته انفرادی و 4 رشته تیمی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ح30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول