اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران:

کسب 11 سهمیه المپیک از مازندران نشانه مدیریت صحیح است

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران گفت: کسب 11 سهمیه المپیک در مازندران نشان از مدیریت صحیح از ظرفیت‌هاست.

کسب 11 سهمیه المپیک از مازندران نشانه مدیریت صحیح است

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، هادی ابراهیمی صبح امروز در آیین عملیات اجرایی پروژه ورزشی روستای آکند از بخش مرکزی شهرستان ساری با بیان اینکه دورترین نقاط مازندران از خدمات دولت خدمتگزار بهره‌مند شدند، اظهار داشت: رویکرد دولت محرومیت‌زدایی است و شاهد خدمات‌رسانی دولت نهم و دهم در بخش‌های فرهنگی و ورزشی به ویژه طرح هادی در روستاها و مناطق کم برخوردار هستیم.

وی حضور مسئولان در کنار مردم را رمز موفقیت دولت دانست و تصریح کرد: در دولت کنونی شاهد حضور مسئولان در کنار مردم هستیم که همین امر موجب شد تا بسیاری از مشکلات مردم حل شود.

ابراهیمی با بیان اینکه در دولت نهم شاهد مصوبات سفر دولت در بخش ورزشی و فرهنگی بودیم، اضافه کرد: در سال‌های اخیر به زیرساخت‌های ورزشی توجه شد و در سال‌های اخیر نیز شاهد مشارکت مردم با دولت در توسعه فضاهای ورزشی هستیم.

این مسئول به پیشرفت همه‌جانبه ورزش مازندران اشاره کرد و گفت: اداره کل ورزش و جوانان مازندران در خط مقدم فعالیت‌های اداری و اجرایی قرار دارد و پیشرفت ورزش مازندران را مدیون تلاش مسئولان امر ورزش در استان هستیم.

معاون استاندار مازندران کسب 11 سهمیه المپیک را برای مازندران افتخار دانست و یادآور شد: ایجاد زیرساخت‌های مناسب و مدیریت صحیح ورزشی موجب شد تا ورزش مازندران سرآمد باشد.

وی استعدادیابی را یکی دیگر از عوامل موفقیت مازندران در امر ورزش اعلام کرد و ادامه داد: وقتی دولت در بخش ورزش امکانات مساوی را برای همه اقشار جامعه فراهم کرد هم‌اکنون شاهد حضور و بروز قهرمانان از محروم‌ترین مناطق استان هستیم.

ابراهیمی اظهار داشت: هر سالن ورزشی که در مازندران احداث می‌شود ظرفیت جدید قهرمانی و پهلوانی در روستاها شناسایی خواهد شد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران تلاش مدیران مازندرانی را در پیشرفت استان مطلوب دانست و بیان داشت: مدیران دستگاه‌های اجرایی برای رفع نواقص و نارسایی‌های مازندران در حد توان از انجام کارهای خدماتی ممانعت نمی‌کنند.

وی با بیان اینکه به یاد نداریم پروژه‌ای مصوب شود و اعتبار آن بلافاصله اختصاص یابد، خاطرنشان کرد: نگاه دولت خدمات‌رسانی است و این خدمات به طور متوازن برای همه اقشار جامعه ارائه می‌شود.

به گزارش فارس، روستای آکند دارای یک هزار و 500 نفر جمعیت بوده است و در رشته‌های ورزشی فوتبال دسته یک و شنای جوانان و نیز در بخش ورزش بانوان در رشته طناب‌کشی صاحب مقام است.

عملیات اجرایی احداث سالن ورزشی چند منظوره با نام شهید تیمور احمدی مزین شد که در زمینی به مساحت 2 هزار متر مربع در روستای آکند که مرکز بخش رودپی مصوب شده است با مشارکت مردم و دولت احداث می‌شود.

انتهای پیام/ش10/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول