اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم قزوین در مجلس:

ورزشکاران المپیکی پهلوانی را از حضرت علی (ع) بیاموزند

خبرگزاری فارس: نماینده مردم قزوین،آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی گفت: ورزشکاران المپیکی باید رسم پهلوانی را از امیرالمؤمنین حضرت علی (ع) بیاموزند چرا که علی (ع) پهلوان پهلوان‌ها بود.

ورزشکاران المپیکی پهلوانی را از حضرت علی (ع) بیاموزند

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، حجت‌الاسلام سید مرتضی حسینی بعد از ظهر امروز در آیین تجلیل از دو ورزشکار و یک مربی المپیکی قزوین اظهار کرد: در ایام رجب قرار داریم و امام علی (ع) نیز در این ایام به دنیا آمد که سرلوحه و الگو ورزشکاران دنیا به حساب می‌آید.

وی ادامه داد: بسیار خوشحال هستیم که دو ورزشکار و یک مربی قزوینی در المپیک لندن حضور دارند و این سبب افتخار استان قزوین است و امیدواریم که این سه عزیز در المپیک لندن خوش بدرخشند و پرچم جمهوری اسلامی ایران را در لندن به اهتزاز درآورند.

حسینی پیرامون تأثیرات سیاسی بازی‌های المپیک عنوان کرد: در بازی‌های المپیک قهرمانان علاوه بر اینکه نام کشور خود را در جهان مطرح می‌کنند، پرچم آن کشور  نیز در دنیا برافراشته می‌شود.

نماینده مردم قزوین،آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ورزش تأثیر مستقیمی بر روی جسم و روح انسان دارد، تصریح کرد: در بخش ورزش باید سرمایه‌گذاری شود، زیرا ورزش علاوه بر سلامتی جسم، سلامت روح انسان را نیز به دنبال دارد.

حسینی اضافه کرد: پس وظیفه شرعی و قانونی ماست که به ورزش اهمیت داده و از آن حمایت کنیم.

این مقام مسئول با اشاره به موضوع استعدادیابی در مناطق محروم افزود: مسئولان ورزشی استان قزوین باید به موضوع استعدادیابی در مناطق محروم توجه بیشتری داشته باشند، به دلیل اینکه بسیاری از استعداد‌های ورزشی استان قزوین در مناطق روستایی و محروم قرار داشته که هنوز شکوفا نشده‌اند.

حسینی در خاتمه عنوان کرد: بسیاری از ورزشکاران ایران زندگیشان را صرف محرومان جامعه کردند و علاوه بر قهرمانی، عنوان پهلوانی را نیز به افتخارات خود افزودند.

انتهای پیام/ع20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول