اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی خواستار شد

تجدیدنظر در محرومیت پرویز هادی از المپیک 2012 لندن

خبرگزاری فارس: مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی در نامه‌ای خطاب به سرپرست فدراسیون کشتی جمهوری اسلامی ایران، خواستار رسیدگی به وضعیت عدم حضور پرویز هادی کشتی‌گیر سنگین وزن استان در المپیک 2012 لندن شد.

تجدیدنظر در محرومیت پرویز هادی از المپیک 2012 لندن

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی تربیت بدنی آذربایجان‌شرقی، اکبر محمودی در این نامه آورده است: پرویز هادی که پس از سال‌ها کم‌لطفی و بی‌اعتنایی از حضور در تیم‌های ملی کشتی کشورمان محروم شده بود اینک با پشتکار و تلاش مضاعف خود، همراهی هیئت کشتی استان و با اعتماد کادر جدید فدراسیون کشتی بعد از چند سال به حق خود رسید و با سرعت هرچه تمام پله‌های صعود و افتخارآفرینی را یکی پس از دیگری پشت سر گذاشت و به‌عنوان یک ستاره تابناک برای جمهوری اسلامی ایران در میادین مختلف افتخارآفرین شد.

وی افزوده است: پرویز هادی در رقابت‌های قهرمانی آسیا در کره جنوبی روی سکوی نخست قرار می‌گیرد و در رقابت‌های سنگین و گزینشی، سهمیه المپیک 2012 لندن را با شایستگی به‌دست می‌آورد تا تیم ملی کشورمان با ترکیب کامل عازم رقابت‌های بسیار مهم المپیک لندن شود، این اتفاق میمون باعث سرور و شادمانی در جامعه کشتی کشور و جامعه ورزش استان را به‌وجود آورده و موجب توجه ویژه به کشتی استان به‌عنوان معدن زرین و یکی از نقاط حاصلخیز کشتی کشور می‌شود و علاقمندی مردم، مسئولان و مدیران ارشد استانی و رسانه‌ها برای سرمایه‌گذاری بیشتر را صدچندان می‌کند.

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی در خصوص رقابت گزینشی آورده است: در این بین و در شرایط بسیار نابرابر از پرویز هادی برای برگزاری تنها یک مسابقه گزینشی داخلی دعوت می‌شود و این به مانند آب سردی بود که بر روی رشته کشتی در حال فروزان استان ریخته می‌شود و پرویز هادی بعد از مسابقات سنگین آسیایی و مسابقات گزینشی المپیک لندن و تمرینات طاقت‌فرسا مربوط به این مسابقات نیاز به استراحت و بازگشت به وضعیت مطلوب را داشته در مقابل فردی قرار داده می‌شود که در این مدت فقط در حالت تمرین بوده و عطش مسابقه دارد و از هر طرفی بخواهی به آن نگاه کنی نهایت تضییع حق و مظلومیت پرویز هادی کشتی‌گیر محجوب را می‌توان به راحتی در آن مشاهده کرد.

محمودی تصریح کرده است: بی‌شک حذف پرویز هادی از ترکیب تیم ملی کشورمان در بازی‌های المپیک 2012 لندن می‌تواند ضربات روحی شدید به این قهرمان شایسته و محجوب کشتی کشورمان وارد کند و تیم ملی کشورمان را از یک مدال باارزش قهرمانی در چنین مسابقات مهم و جهانی محروم کرده و از سرمایه‌گذاری و توجه مردم، مسئولان و مدیران ارشد استانی و رسانه‌های محلی برای کشتی استان به شدت کاسته خواهد شد.

وی در پایان نامه آورده است: با علم به اینکه در آستانه آماده‌سازی ورزشکاران کشورمان همه وظیفه داریم نسبت به ایجاد فضای آرام و به دور از حاشیه اقدام کنیم، به‌دلیل اهمیت موارد ذکر شده ترتیبی اتخاذ شود تا موضوع به نحو شایسته مورد بررسی قرار گیرد.

مسابقه انتخابی وزن 120 کیلوگرم تیم ملی کشتی آزاد در خانه کشتی برگزار شد و پرویز هادی کشتی‌گیر سنگین وزن آذربایجان‌شرقی سهمیه المپیک 2012 لندن را از دست داد.

مسابقه انتخابی تیم ملی کشتی آزاد در وزن 120 کیلوگرم برای حضور در رقابت‌های المپیک با پیروزی کمیل قاسمی به پایان رسید.

پرویز هادی مدال طلای رقابت‌های آسیا و مدال طلای رقابت‌های چین را در کارنامه سال 91 خود دارد و در چین جواز حضور در المپیک را کسب کرده بود.

انتهای پیام/ل30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول