اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حضور یوسف کرمی در المپیک قطعی شد

خبرگزاری فارس: با آنالیز کادر فنی بر روی تکواندوکاران، حضور یوسف کرمی در المپیک قطعی شد و محمد باقری‌معتمد و سوسن حاجی‌پور، دیگر نماینده‌های ایران در المپیک هستند.

حضور یوسف کرمی در المپیک قطعی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از تربیت‌بدنی آذربایجان‌شرقی، در فاصله 46 روز مانده به المپیک 2012 لندن طبق آنالیز کادر فنی بر روی تکواندوکاران حاضر در اردو در نهایت تصمیم بر این شد که سه نماینده ایران بدون برگزاری مسابقه انتخابی عازم لندن شوند.

در بین این سه نماینده ایران نام قهرمان پرافتخار آذربایجانی تیم ملی یوسف کرمی بیش از همه به چشم می‌خورد.

یوسف کرمی در خصوص المپیک گفت: بعد از المپیک 2004 تجربیات زیادی به‌دست آورده‌ام و در المپیک 2012 هدفی جز کسب طلای المپیک ندارم.

محمد باقری‌معتمد و سوسن حاجی‌پور دیگر نماینده‌های ایران در المپیک هستند. 

شانس قادر میزبانی و بهنام خسروشاهی برای المپیکی شدن

گزارش دیگری از این روابط‌عمومی حاکی است، فدراسیون دوچرخه‌سواری دوباره اردوی انتخابی تیم ملی دوچرخه‌سواری برای المپیک 2012 لندن را برگزار می‌کند و بهنام خسروشاهی و قادر میزبانی رکاب‌زنان تبریزی و عضو تیم ملی شانس مجدد برای المپیکی شدن دارند.

در نخستین مرحله انتخابی در زمان ریاست زنگی‌آبادی، بهنام خسروشاهی نتوانست جای علیرضا حقی را در رقابت انفرادی یزد بگیرد و به عنوان رزرو علیرضا حقی در المپیک 2012 لندن اعلام شد.

از سوی دیگر ملی‌پوش تبریزی تیم ملی دوچرخه‌سواری و سلطان کوهستان آسیا، قادر میزبانی به‌دلیل مصدومیت رقابت‌های انتخابی المپیک را از دست داده بود.

قادر میزبانی، ملی‌پوش تیم پتروشیمی که از ناحیه دیسک کمر رنج می‌برد اگر شرایط شرکت در رقابت فردا را نداشته باشد، حضور در این رقابت‌ها و به تبع آن المپیک 2012 لندن را از دست می‌دهد و بهنام خسروشاهی تنها رکابزن تبریزی در این رقابت‌ها خواهد بود.

با رفتن زنگی‌آبادی و آمدن سرپرست جدید فدراسیون، صفری در خصوص برگزاری انتخابی مجدد و شانس دوباره به رکابزنان سخن گفت و این امر دوباره محقق شده تا رکابزنان شانس دوباره‌ای داشته باشند.

قادر میزبانی و بهنام خسروشاهی به همراه 9 رکابزن دیگر به این اردو دعوت شده‌اند.

اردوی آمادگی 23 خردادماه در کمپ تیم‌های ملی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ل30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول