اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شناگر ملی‌پوش اصفهانی:

شش صدم ثانیه تا کسب ورودی المپیک فاصله دارم

خبرگزاری فارس: شناگر ملی‌پوش اصفهانی گفت: برخلاف صحبت‌هایی که می‌شود کسب ورودی المپیک برای من دور از دسترس نیست و تنها شش صدم ثانیه تا کسب ورودی المپیک لندن فاصله دارم.

شش صدم ثانیه تا کسب ورودی المپیک فاصله دارم

محمد علیرضایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: مدتی که به دلایلی از تیم ملی دور مانده بودم، موجب شد تا موقعیت‌های خوب بسیاری را از دست بدهم.

وی ادامه داد: در حال حاضر شش صدم ثانیه تا کسب ورودی المپیک فاصله دارم و در صورتی که در مدت باقی مانده تا مسابقات کاپ ترکیه تمرین‌های خوبی را پشت سر بگذارم، شانس زیادی دارم.

شناگر ملی‌پوش اصفهانی که در مسابقات پکن 2008 برای نخستین بار در تاریخ ورزش ایران سهمیه رشته شنا کسب کرد، بیان داشت: تنها شناگر ایرانی که در رنکینگ فدراسیون جهانی حضور دارد من هستم و در مسابقات جهانی نیز نسبت به سایر ملی‌پوشان رکورد بهتری را کسب کردم.

به گزارش فارس، پس از رفع سوءتفاهم‌های به وجود آمده، محمد علیرضایی در مسابقات کاپ آزاد ترکیه شرکت می‌کند تا شانسش را برای کسب سهمیه المپیک لندن بیازماید.

کمیته فنی شنا پس از بررسی و تجزیه و تحلیل نتایج کسب شده در مسابقات انتخابی تیم ملی شنا که چهارم خرداد با حضور 60 شناگر برگزار شد، تصمیم به اعزام چهار ملی‌پوش به مسابقات کاپ آزاد ترکیه اعزام گرفت.

محمد بیداریان، احمدرضا جلالی و افشین عسکری سه ملی‌پوش دیگری هستند که به همراه علیرضایی در این رقابت‌ها شرکت می‌کنند.

مسابقات شنای کاپ آزاد ترکیه که از 24 تا 27 خردادماه در استانبول برگزار می‌شود، آخرین مرحله رقابت‌های انتخابی المپیک 2012 لندن محسوب می‌شود.

انتهای پیام/و20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول