اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شناگر البرزی مجوز حضور در پارالمپیک لندن را گرفت

خبرگزاری فارس: شناگر البرزی با حضور موفقیت‌آمیز در رکوردگیری کشور مجوز حضور در مسابقات شنای پار‌المپیک لندن را به دست آورد.

شناگر البرزی مجوز حضور در پارالمپیک لندن را گرفت

سعید براتی رئیس هیئت‌ ورزش‌های جانبازان و معلولان استان البرز در این ارتباط امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: از سوی فدراسیون جهانی تنها یک سهمیه قطعی به شنای معلولان و جانبازان کشورهای جهت حضور در پارالمپیک اختصاص یافته بود لذا کمیته پارالمپیک جهت معرفی تنها نماینده کشورمان رکوردگیری را برای مدعیان حضور در این رقابت‌ها برگزار کرد که در نهایت در رقابت شاهین ایزدیار و وحید کشت‌کار این شناگر البرزی بود که توانست با ثبت رکورد بهتر مسافر لندن شود.

وی تصریح کرد: این رکوردگیری در حضور نمایندگان فدراسیون‌های جانبازان و معلولان، نابینایان و کم بینایان، داوران رسمی، نماینده فدراسیون شنا و نماینده کمیته ملی پارالمپیک در محل استخر مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار شد و در نهایت هم با توجه به عملکرد بهتر این شناگر رأی به حضور او در المپیک دادند.

رئیس هیئت جانبازان و معلولان استان البرز با توجه به توانمندی‌های بالای شاهین ایزدیار گفت: این شناگر در طی سال‌های اخیر در مسابقات آسیایی و جهانی بسیار پرفروغ ظاهر شده و به طور حتم در پارالمپیک لندن هم به عنوان یک پدیده خود را مطرح خواهد کرد.

وی از حضور و عضویت دو والیبالیست این استان در تیم ملی والیبال‌ نشسته کشورمان هم خبر داد و متذکر شد: اردوی تیم ملی جهت حضور در تورنمنت بین‌المللی لورکوزن آلمان در کمپ تیم‌های ملی جانبازان و معلولان و با حضور 15 والیبالیست کشور برپا شده و از استان البرز رضا پیدایش و مهرداد مهربان در جمع اردونشینان حضور دارند که امیدوارم با عملکرد خوب این دو ورزشکار البرزی شاهد حضور و عضویت آنها در جمع نفرات اعزامی به پارالمپیک لندن باشیم.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول