اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی فرماندار گنبدکاووس:

اعتیاد ریشه بسیاری از معضلات اجتماعی است

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار شهرستان گنبدکاووس گفت: اعتیاد ریشه بسیاری از معضلات اجتماعی است که آثار آن به طور مستقیم متوجه خانواده می‌شود.

اعتیاد ریشه بسیاری از معضلات اجتماعی است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، محمدتقی قزل‌سفلی در جلسه اتاق فکر امور بانوان که در فرمانداری برگزار شد اظهار داشت: اتاق فکر بانوان باید علاوه بر شناخت آسیب‌های جامعه زنان به ارائه راهکار در خصوص مسائل مختلف جامعه بپردازد.

وی با اشاره به اینکه مهم‌ترین مسائل طرح شده در این جلسات مسائل مبتلا به بانوان است اذعان داشت: تکدی‌گری یکی از معضلات اجتماعی طرح شده توسط اعضای اتاق فکر است که ساماندهی متکدیان به عهده شهرداری و دیگر نهادهای ذیربط است.

فاطمه اسدالله‌پور کارشناس امور بانوان فرمانداری گنبدکاووس نیز در این جلسه گفت: دومین جلسه اتاق فکر بانوان شهرستان گنبدکاووس در سال 1391 با هدف بررسی معضلات جامعه زنان و اولویت‌بندی بحث‌های مورد نظر اتاق فکر بانوان تشکیل شده که برای موارد طرح شده در جلسات بعدی راهکارهای لازم با همفکری اعضا ارائه شود.

سارا دیلمی مسئول اورژانس اجتماعی شهرستان گنبدکاووس از اعضای اتاق فکر بانوان با بیان آسیب‌های گریبان‌گیر حوزه بانوان اظهار داشت: شبانه‌روزی شدن اورژانس اجتماعی می‌تواند به مدیریت بسیاری از معضلات حاد اجتماعی کمک کند.

در این جلسه مهم‌ترین مباحثی که توسط بانوان حاضر در جلسه مطرح شد پیرامون آسیب‌های اجتماعی، انعکاس مصوبات اتاق فکر بانوان در جلسات اجرایی مسئولان ذیربط، وضعیت اسکان دانشجویان دختر غیر بومی شهرستان، عفاف و حجاب و نگاه جامعه به این مسئله، لزوم ایجاد مرکز جمع‌آوری و ساماندهی کودکان خیابانی، وضعیت بانوان سرپرست خانوار بحث و بررسی شد.

انتهای پیام/ب20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول