اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان زنجان خبر داد

شناسایی روستای "قانلو" به عنوان تنها روستای فاقد اعتیاد در زنجان

خبرگزاری فارس: دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان زنجان گفت: روستای "قانلو" به عنوان تنها روستای فاقد اعتیاد در استان زنجان شناسایی شده است.

شناسایی روستای "قانلو" به عنوان تنها روستای فاقد اعتیاد در زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، آراض ضیائی ظهر امروز در جلسه توسعه مشارکت‌های عمومی با اشاره به فرا رسیدن سالروز مبارزه با مواد مخدر اظهار داشت: روستای قانلو شامل 400 نفر جمعیت و 70 خانوار است که با شناسایی این روستا به عنوان روستای فاقد اعتیاد در استان زنجان، برنامه‌ای توسط صدا و سیمای مرکز زنجان در این زمینه تولید می‌شود.

وی با اشاره به اینکه باید به نیازمندی‌های زیربنایی روستای قانلو توجه شود، خاطرنشان کرد: باید به این روستا به دلیل نداشتن افراد معتاد بیشتر رسیدگی شود.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان زنجان با بیان اینکه همزمان با هفته مبارزه با مواد مخدر نمایشگاه‌هایی به صورت ثابت و سیار در استان زنجان برپا می‌شود، خاطرنشان کرد: به مناسبت مبارزه با مواد مخدر مسابقات ورزشی نیز در استان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به کلنگ‌زنی ساختمان دبیرخانه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر در استان زنجان تصریح کرد: بر اساس پیش‌بینی‌ها این ساختمان در هفته مبارزه با مواد مخدر کلنگ‌زنی می‌شود.

ضیائی با بیان اینکه همایش علما و مبلغان با هدف عمق بخشیدن به مشارکت‌های مردمی در زمینه مواد مخدر در استان زنجان برگزار می‌شود، ادامه داد: اگر علما و روحانیون وارد صحنه شوند موفقیت‌های زیادی را در زمینه مبارزه با مواد مخدر به دست می‌آوریم.

وی با اشاره به اینکه در زمینه مبارزه با مواد مخدر و درمان اعتیاد برنامه‌های ویژه‌ای در سال جاری پیش‌بینی شده است، یادآور شد: استارت این برنامه‌ها با همایش علما و روحانیون که به صورت یک‌جا با همایش زکات برگزار می‌شود، زده می‌شود.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان زنجان با بیان اینکه برای رسیدن به اهداف خود باید ارتباط تنگاتنگ با امام جماعت‌های مساجد استان داشته باشیم، افزود: در زمینه توسعه مشارکت‌های مردمی جلب همکاری علما و روحانیون را در نظر داریم.

وی اظهار داشت: چگونگی اعزام مبلغان به کمپ‌ها و مراکز درمان اعتیاد از جمله برنامه‌های توسعه مشارکت‌های مردمی در سال جاری به شمار می‌رود.

ضیائی با بیان اینکه در حال حاضر 150 کادر و نیروی پیشگیری از اعتیاد در استان زنجان وجود دارد، اضافه کرد: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته این افراد نیروهای دیگری را تربیت می‌کنند و این نیروهای جدید در سطح استان پراکنده می‌شوند.

انتهای پیام/آ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول