اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار جوانرود:

اعتیاد، این آسیب اجتماعی را می‌توان با تدبیر تحت کنترل در‌آورد

خبرگزاری فارس: فرماندار جوانرود گفت: اعتیاد به‌عنوان یک آسیب اجتماعی را می‌توان با تدبیر، اندیشه و تلاشی مخلصانه حداقل به کنترل درآورد.

اعتیاد، این آسیب اجتماعی را می‌توان با تدبیر تحت کنترل در‌آورد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، مصطفی عظیمی در جلسه شورای فرهنگ عمومی جوانرود افزود: مبارزه با اعتیاد با توجه به شرایط فرهنگی در هر جامعه‌ای متفاوت است.

عظیمی ادامه داد: برای مبارزه با اعتیاد باید با توجه به شرایط فرهنگی آن جامعه تصمیم گرفت. اعتیاد به‌عنوان یک آسیب اجتماعی، هیچ‌گاه به‌طور کامل ریشه‏‌کن نخواهد شد و هیچ جامعه‌ای نتوانسته آن را ریشه‌کن کند اما با تدبیر، اندیشه و تلاشی مخلصانه حداقل می‏‌توان آن را به کنترل درآورد.

فرماندار شهرستان جوانرود با اشاره به نقش مردم و لزوم توجه به مشارکت آنان در این مبارزه، خواستار همکاری و مشارکت همه دستگاه‌ها برای برنامه‌ریزی و مبارزه جدی با این معضل اجتماعی شد.

عظیمی خاطرنشان کرد: مهمترین راه پیشگیری از اعتیاد آگاه‌سازی مردم به‌ویژه نسل جوان و نوجوان در مورد خطرات و پیامدهای ناگوار این پدیده شوم است.

فرماندار جوانرود از دستگاه‌های فرهنگی خواست که برای پیشگیری از اعتیاد و آگاه‌سازی مردم همت کند.

مصوبات این جلسه برگزاری کلاس‌های آموزشی آیین متعالی زندگی برای خانواده‌ها و جوانان، برگزاری نشست برای ادارات و نهادها، برگزاری نمایشگاه و کلاس‌های آموزشی است.

انتهای پیام/خ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول