اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور نماینده فرهنگی ستاد مبارزه با موادمخدر صورت گرفت

برگزاری دوره‌های تکمیلی پیشگیری از اعتیاد در سیستان‌وبلوچستان

خبرگزاری فارس: نماینده اداره‌کل فرهنگی و پیشگیری ستاد مبارزه با مواد مخدر گفت: در سطح کشور، هزار و 300 نفر دوره‌های تکمیلی پیشگیری از اعتیاد را گذرانده‌اند.

برگزاری دوره‌های تکمیلی پیشگیری از اعتیاد در سیستان‌وبلوچستان

حسین عباسی امروز در حاشیه همایش "پیشگیری اولیه از اعتیاد" در دانشگاه سیستان‌وبلوچستان در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار داشت: بیش از 7 هزار نفر در سطح کشور، کادر متخصص آموزش فعال هستند که از این تعداد بیش از هزار و 300 نفر دوره تکمیلی این طرح را گذرانده‌اند.

وی افزود: تلاش ما بر این است تا دوره‌های تکمیلی را برای تمام کادر آموزشی برگزار کنیم.

نماینده اداره‌کل فرهنگی و پیشگیری ستاد مبارزه با مواد مخدر بیان کرد: با هماهنگی که با وزیر کشور انجام شده، قرار است تعداد کادر آموزش را به 30 هزار نفر ارتقاء دهیم.

عباسی ادامه داد: سال گذشته در سیستان‌وبلوچستان، چند دانشگاه را به عنوان پایلوت انتخاب کرده تا برای دانشجویان سال اول، کارگاه‌های ویژه با عنوان " مهارت‌های زندگی" برگزار کنند.

وی بیان داشت: دانشگاه سیستان‌وبلوچستان در این زمینه تاکنون، 11 کارگاه آموزشی برای دانشجویان برگزار کرده و بیش از 240 نفر از دانشجویان آموزش‌های مهارت‌های زندگی و پیشگیری از اعتیاد را فرا گرفته‌اند.

نماینده اداره‌کل فرهنگی و پیشگیری ستاد مبارزه با مواد مخدر افزود: هدف از برگزاری این همایش‌ها و کارگاه‌ها را توجه بیشتر به بحث پیشگیری از اعتیاد به مواد مخدر است.

عباسی یادآور شد: سال گذشته، سایت "پیشگیری نوین" را در راستای کار خود افتتاح کردیم که بیش از یک میلیون و 400 هزار نفر بازدیدکننده داشت.

وی ادامه داد: قرار است در سایت "پیشگیری نوین" شبکه اجتماعی ایجاد شود و اطلاعات کادر متخصص و آموزش دیده در آن قرار گرفته و آخرین اطلاعات در زمینه پیشگیری برای آنها ارسال شود.

انتهای پیام/خ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول