اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به همت سپاه ناحیه گچساران صورت گرفت

آموزش پیشگیری از اعتیاد 1600 بسیجی در گچساران

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه ناحیه گچساران گفت: به یک‌هزار و 600 نفر از دانش‌آموزان بسیجی آموزش‌های پیشگیری از اعتیاد توسط سپاه ناحیه گچساران ارائه شد.

آموزش پیشگیری از اعتیاد 1600 بسیجی در گچساران

بهمن ایمانی‌فر ظهر امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: استفاده از فرصت‌ها برای ارائه آموزش‌های لازم به قشرهای مختلف مردم و به ویژه جوانان در راستای جلوگیری از گرایش به مواد مخدر ضرورت دارد.

 

* استقبال دانش‌آموزان برای حضور در کلاس‌های پیشگیری از گرایش به مواد مخدر

فرمانده سپاه ناحیه گچساران با اشاره به برگزاری کلاس‌های آموزشی پیشگیری از گرایش به مصرف مواد مخدر برای بسیجیان دانش‌آموز گچساران، هدف از اجرای این کلاس‌های آموزشی را ارتقای سطح آگاهی دانش‌آموزان در زمینه مشکلات جسمی و روانی اعتیاد عنوان کرد.

ایمانی‌فر پیشگیری از اعتیاد را برای جوانان مهم دانست و بیان داشت: در این کلاس‌ها 700 دانش‌آموز خواهر و 900 دانش‌آموز برادر شرکت کردند.

وی گفت: با توجه به به‌روز رسانی موضوع آموزش و اهمیت بهداشت و سلامت جامعه، آموزش در زمینه‌ آسیب‌های مصرف مواد مخدر ضرورت دارد.

ایمانی‌فر آموزش و آگاهی‌بخشی به نوجوانان و جوانان را در راستای نهادینه شدن فرهنگ مقابله با مصرف مواد مخدر در جامعه امری مهم و مؤثر دانست.

وی آموزش و آگاه‌سازی را از بهترین راه‌های مقابله با اعتیاد عنوان کرد و افزود: همه نهادها و دستگاه‌های فرهنگی باید در این زمینه برنامه‌های مؤثری داشته باشند.

 

* دشمنان در نقشه‌های شوم خود علیه ایران ناکام هستند

ایمانی‌فر با اشاره به نقش مهم خانواده‌ها در جلوگیری از انحرافات اخلاقی و اجتماعی فرزندان از خانواده‌ها خواست تا نظارت بیشتر، مستمر و مطلوبی بر فرزندان خود داشته باشند و در زمینه خطرات فردی و اجتماعی اعتیاد و دیگر ناهنجاری‌های رفتاری به فرزندان خود آگاهی‌های لازم را ارائه دهند.

وی تصریح کرد: خانواده یکی از مهم‌ترین نهادهای اثرگذار در حوزه مقابله با مواد مخدر و پیشگیری اجتماعی از بروز ناهنجاری‌ها است.

فرمانده سپاه ناحیه گچساران ابراز داشت: ترویج مصرف مواد مخدر یکی از نقشه‌های شوم دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی برای ضربه‌زدن به این نظام مقدس است.

ایمانی‌فر از عموم مسئولان و مردم خواست تا در این زمینه هوشیار باشند و مانند همیشه نقشه‌های شوم دشمنان را نقش بر آب کنند.

انتهای پیام/س20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول