اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان تاکید کرد

ضرورت تسریع در اجرای طرح‌های درمان و مبارزه با اعتیاد در زنجان

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان گفت: تسریع در اجرای طرح‌های درمان و مبارزه با اعتیاد در استان زنجان ضرورت دارد.

ضرورت تسریع در اجرای طرح‌های درمان و مبارزه با اعتیاد در زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، فیروز احمدی ظهر امروز در جلسه توسعه مشارکت‌های مردمی اظهار داشت: روشن‌شدن تعرفه‌های درمان افراد مبتلا به اعتیاد ضروری است.

وی با اشاره به اینکه می‌توانیم کمپ‌ها را سطح‌بندی کنیم، خاطرنشان کرد: باید به بیماران جامعه پاسخگو باشیم در حالی که هر گامی در این زمینه برمی‌داریم به عقب برمی‌گردیم.

معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان با بیان اینکه باید بر طرح‌های مربوط به مبارزه با مواد  مخدر و درمان اعتیاد نظارت شود، اضافه کرد: وضعیت استان زنجان از این نظر نگران‌کننده است.

در ادامه جلسه توسعه مشارکت‌های مردمی استان زنجان مدیرعامل کانون فرهنگی اجتماعی کوثر خدابنده تصریح کرد: طرح رحمت با رویکرد آموزش مهارت‌های زندگی و دینی در قالب کلاس‌های آموزشی به صورت یک‌ساله برگزار می‌شود.

فاطمه شعبانی با اشاره به اینکه عمده‌ترین فعالیت‌های کانون فرهنگی اجتماعی کوثر شامل برنامه‌های آموزشی محله محور می‌شود، اضافه کرد: این برنامه‌ها با همکاری هیئت‌های خودجوش مردمی اجرا می‌شود.

وی به آموزش پیشگیری از اعتیاد در روستاهای پر خطر اشاره کرد و افزود: این آموزش‌ها در قالب نشست برگزار می‌شود.

انتهای پیام/آ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول