اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پیش از ظهر امروز انجام شد

افتتاح مرکز ترک اعتیاد توسکستان با حضور وزیر کشور

خبرگزاری فارس: مرکز ترک اعتیاد توسکستان با حضور وزیر کشور استاندار گلستان و مسئولان اجرایی گلستان افتتاح شد.

افتتاح مرکز ترک اعتیاد توسکستان با حضور وزیر کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان جانشین دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر در آیین این افتتاح اظهار داشت: برای بهره‎برداری از این مرکز بیشتر از توان استانی استفاده شده است و دستگاه‎های اجرایی همانند اداره کل راه و شهرسازی استان به دلیل گود بودن محل 100 کامیون گراویل را در این محل خالی کرده است و 120 کامیون خاک‎برداری از محل انجام شده است.

منصور علیرضایی ابراز داشت: در این مرکز 2 میلیارد تومان اعتبار هزینه شده که 500 میلیون از محل اعتبارات ملی بوده و مابقی از توان و ظرفیت‎های استانی هزینه شده است.

وی با بیان اینکه ظرفیت این محل برای معتادین در فاز اول 100 نفر بوده است خاطر نشان کرد: با بهره‌برداری از فاز دوم که امروز شاهد افتتاح آن هستیم ظرفیت این محل 70 نفر افزایش پیدا می‌کند.

علیرضایی افزود: با افتتاح مرکز در فاز اول تاکنون پنج شهرستان به میزان 70 تا 100 درصد از معتادین کارتن خواب پاکسازی شده است.

جانشین دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر گلستان اذعان کرد: امید داریم با بهره‎برداری در فاز دوم مرکز ترک اعتیاد توسکستان تا آخر شهریور ماه استان گلستان هیچ معتاد کارتن خواب نداشته باشد.

علیرضایی متذکر شد: تاکنون 85 نفر در این محل پاکسازی شده‎اند و 110 نفر نیز در حال حاضر برای ترک اعتیاد تحت درمان قرار دارند.

وی افزود: کسانی که اعتیادهای معمولی و خفیف دارند حدود یک ماه و کسانی که وضعیت بیماری‎شان حاد است و معتادین شیشه و کراک حدود سه ماه در این مرکز تحت درمان قرار می‎گیرند.

انتهای پیام/صا30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول