اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بهزیستی مازندران خبر داد

تاسیس 61 مرکز متادون درمانی و ترک اعتیاد در مازندران

خبرگزاری فارس: مدیرکل بهزیستی مازندران گفت: در استان 63 درصد خدمات ترک اعتیاد مربوط به سازمان بهزیستی است و در این راه 23 کمپ ترک اعتیاد و 38 مرکز متادون درمانی تاسیس شده است.

تاسیس 61 مرکز متادون درمانی و ترک اعتیاد در مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان میاندرود، روح‌الله ردایی بعدازظهر امروز در نشست شورای اداری این شهرستان با اشاره به لزوم توجه ویژه به معلولان و افراد ناتوان جامعه، این مساله را نیاز مغفول مانده جامعه دانست که با پیروزی انقلاب اسلامی محقق شد.

مدیرکل بهزیستی استان مازندران تشکیل سازمان بهزیستی را با هدف تحقق بخشی به آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی عنوان و تصریح کرد: یکی از مطالبات مردم در سال‌های پیش از انقلاب بی‌توجهی سیستم حاکم به فقرا و کسانی بود که با مشکل و چالش مواجه می‌شدند.

وی ادامه داد: در آن زمان خدماتی که به این قشر ارائه می‌شد تنها به شعاع هفت کیلومتری شهرها محدود بود و این مسئله موجب زیر پوشش قرار نگرفتن بسیاری از افراد می‌شد.

این مسئول ادامه داد: سازمان بهزیستی بر اساس اصل 21 و 22 قانون اساسی کشور تاسیس شد و اداره کل بهزیستی مازندران در حال حاضر یک‌هزار و 320 مرکز را در سطح استان زیر پوشش دارد.

ردایی در ادامه با اشاره به عدم وجود رمپ‌های تردد معلولان در برخی ادارات و اماکن عمومی همانند پارک‌ها از مسئولان حاضر در شورای اداری شهرستان میاندرود خواست تا در این مورد توجه داشته باشند.

مدیرکل بهزیستی مازندران با اشاره به آلودگی 300 میلیون نفری در جهان به بلای مواد مخدر افزود: در استان 63 درصد خدمات ترک اعتیاد مربوط به سازمان بهزیستی است و در این راه 23 کمپ ترک اعتیاد و 38 مرکز متادون درمانی تاسیس شده است.

ردایی با تاکید بر نقش پیشگیری در مسائل مربوط به مبارزه با مواد مخدر، آموزش مهارت‌های زندگی را امری واجب و بی‌اطلاعی از آن را موجب بروز مشکلات زیادی برای افراد دانست.

مدیرکل بهزیستی مازندران در این مورد اشاره به خطرات پیش روی نسل جوان خواستار حساسیت ویژه والدین به رفتار‌های مشکوک فرزندان شد.

انتهای پیام/ش20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول