اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بستان‌آباد:

بلاتکلیفی پروژه شهرک ولیعصر، اتلاف سرمایه است

خبرگزاری فارس: فرماندار بستان‌آباد گفت: بلاتکلیفی چند ساله پروژه 96 واحدی شهرک ولیعصر موجب اتلاف سرمایه کشور است.

بلاتکلیفی پروژه شهرک ولیعصر، اتلاف سرمایه است

به گزارش خبرگزاری فارس از بستان‌آباد، الیاس گل‌محمدزاده ظهر امروز در جلسه‌ای با حضور امام جمعه و مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌شرقی مشکلات مربوط به این حوزه‌ها را مورد بررسی و رسیدگی قرار داد.

وی در این جلسه با اشاره به برخی مشکلات موجود در شهرستان گفت: یکی از اصلی‌ترین نیازهای مردم این شهرستان و همه مسافرانی که به بستان‌آباد وارد و یا از آن خارج می‌شوند، اتمام عملیات چهار بانده کردن ورودی این شهر به‌طول چهار کیلومتر است.

گل‌محمدزاده افزود: از تاخیرها و بدقولی‌های فراوان صورت گرفته در این پروژه به‌شدت گله‌‌مند هستیم و انتظار داریم با مقصران و پیمانکار برخورد قانونی صورت گیرد.

فرماندار بستان‌آباد تاکید کرد: به‌دلیل حجم تردد در این مسیر به‌ویژه روزهای تعطیل، ورودی و خروجی بستان‌آباد با ترافیک بسیار سنگینی روبه‌رو می‌شود.

گل‌محمدزاده، روکش آسفالت خیابان شهید مطهری و بهسازی برخی از راه‌های روستایی و به‌ویژه روستای آلانق را خواستار شد و گفت: به‌دلیل بارش شدید برف در سال گذشته، برخی از راه‌های روستایی شهرستان به‌شدت دچار آسیب شده است و باید مرمت و بهسازی شوند.

وی اضافه کرد: آسفالت باند رفت جاده قدیم بستان‌آباد - تبریز در فاصله یوسف‌آباد تا قزلجه‌میدان و آسفالت معابر روستای سعیدآباد نیز باید امسال به انجام برسد و انتظار داریم با پایان یافتن مطالعات مربوطه به چهار بانده کردن جاده قدیم بستان‌آباد- میانه از بروز تلفات در این جاده جلوگیری شود.

فرماندار شهرستان بستان‌آباد در بخش دیگری از سخنان خود بلاتکلیفی چند ساله پروژه 96 واحدی شهرک ولیعصر را موجب اتلاف سرمایه کشور دانست و گفت: متاسفانه شرکت جماران در این زمینه به تعهدات خود عمل نکرده است و شهرداری نیز به‌دلیل عدم تحویل گرفتن این شهرک از لحاظ قانونی قادر به ارائه خدمات به این شهرک نیست.

گل‌محمدزاده در ادامه سخنان خود با اشاره به وجود اراضی وسیع ملی در این شهرستان خواستار اختصاص زمین از سوی اداره‌کل راه و شهرسازی برای احداث مصلا، حوزه علمیه و دارالقرآن شد.

اروجعلی‌ علیزاده مدیرکل راه و شهرسازی استان آذربایجان‌شرقی نیز با بیان اینکه راه‌های بستان‌آباد شریان حیاتی استان است، گفت: بهسازی و تکمیل پروژه‌های راه این شهرستان اولویت اول این اداره کل است و با تصمیماتی که اخیراً گرفته شده است مسئولیت اجرای عملیات چهار بانده کرده ورودی بستان‌آباد به استان واگذار شده و با جدیت این پروژه تا پایان فصل کاری به اتمام خواهد رسید.

وی، از پیشرفت سریع پروژه چهاربانده جاده سراب- بستان‌آباد ابراز رضایت کرد و افزود: با تزریق به‌موقع اعتبارات در این پروژه این عملیات جزو طرح‌های مهر ماندگار قرار گرفته است و تا پایان فعالیت دولت دهم به بهره‌برداری خواهد رسید.

در این جلسه مقرر شد اداره مسکن و شهرسازی بستان‌آباد زمینی را در مرکز شهر به ساخت مصلا و حوزه عملیه اختصاص دهد.

انتهای پیام/ل20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول