اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول کمیته بیس‌بال استان اصفهان خبر داد

اصفهان میزبان رقابت‌های بیس‌بال لیگ جنوب کشور

خبرگزاری فارس: مسئول کمیته بیس‌بال استان اصفهان گفت: از تاریخ 24 تا 30 تیرماه سال جاری استان اصفهان میزبانی رقابت‌های بیس‌بال لیگ جنوب کشور را برعهده دارد.

اصفهان میزبان رقابت‌های بیس‌بال لیگ جنوب کشور

وحید باطنی امروز در گفت‌‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: برای حضور چشم‌گیر ورزشکاران بیس‌بال استان اصفهان در رقابت‌های لیگ جنوب کشور، یک بازی تدارکاتی بیس‌بال، بین دو تیم بیس‌بال پاورپایپ اصفهان و شهرداری سمنان در ورزشگاه انقلاب برگزار شد.

وی با بیان اینکه در بازی تدارکاتی بیس‌بال تیم‌های شهرداری و پاورپایپ در ابتدای امر، هر دو تیم از بازیکنان جوان خود استفاده کردند، تصریح کرد: بازیکنان دو تیم در پنج اینینگ (گیم) با یکدیگر به رقابت پرداخته و پس از آن نیز بازیکنان اصلی دو تیم به مصاف یکدیگر رفتند.

مسئول کمیته بیس‌بال استان اصفهان تاکید کرد: بازیکنان بیس‌بال دو تیم پاورپایپ و شهرداری سمنان حدود پنج ساعت با یکدیگر به رقابت پرداخته که در نهایت بازی، با نتیجه 10 بر هشت به نفع تیم بیس‌بال اصفهان پایان یافت.

وی اذعان داشت: تیم بیس‌بال سمنان یکی از تیم‌های مدعی و خوب کشور است که توانسته، در سال گذشته و در دور رفت لیگ بیس‌بال منطقه‌ای کشور مقام نخست را از آن خود کند.

باطنی ادامه داد: تیم بیس‌بال بوشهر نیز درخواست خود را برای برپایی رقابت‌های تدارکاتی به کمیته بیس‌بال استان اصفهان ارائه کرده است که البته به دلیل نبود فرصت کافی به احتمال زیاد در این مسابقات شرکت نمی‌کنیم.

وی تاکید کرد: به گونه‌ای برنامه‌ریزی می‌کنیم که بتوانیم در رقابت‌های بیس‌بال لیگ جنوب کشور رتبه شاخصی را برای استان اصفهان به ارمغان بیاوریم.

انتهای پیام/س20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول