اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته بیس‌بال استان اصفهان خبر داد

ضعف برخی از دعوت‌ شدگان بیس‌بال به تیم ملی

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته بیس‌بال استان اصفهان گفت: برخی از بازیکنان دعوت ‌شده به تیم ملی بیس‌بال با اینکه گذشته درخشانی از خود به جا نگذاشتند، با این حال اسامی آنها برای ورود به تیم ملی منتشر شده است.

ضعف برخی از دعوت‌ شدگان بیس‌بال به تیم ملی

وحید باطنی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: اتفاقات عجیب این روزها اعلام اسامی بازیکنان دعوت‌ شده به تیم ملی برای شرکت در رقابت‌های بیس‌بال آسیایی پاکستان است که قبل از برگزاری دور پایانی لیگ در وب‌سایت انجمن بیس‌بال و سافت‌بال کشور منتشر شده است.

وی تاکید کرد: بیشتر دعوت‌شدگان به تیم ملی بیس‌بال برای حضور در رقابت‌های پاکستان متعلق به تیمی هستند که با انجام بازی‌های ضعیف در رتبه آخر بازی‌های لیگ بیس‌بال قرار گرفته‌اند.

رئیس کمیته بیس‌بال استان اصفهان اظهار داشت: باید دلیل ورود بازیکنان ضعیف بیس‌بال تیم یاد شده به تیم ملی کشور مشخص شود.

وی در ادامه صحبت‌‌های خود با اشاره به رقابت‌های لیگ بیس‌بال کشور به میزبانی کرمان بیان داشت: در این مسابقات تیم پاورپایپ (صنایع لوله پلیمر اسپادانا) به دلیل کمبود زمان کافی برای آماده‌سازی تیم و نزدیک بودن به زمان رقابت‌ها از حضور در لیگ انصراف داده بود.

باطنی اضافه کرد: با اینکه تیم بیس‌بال اصفهان در لیگ شرکت نکرده بود اما با درخواست‌های مکرر تیم‌های بیس‌بال دیگر، دو بازیکن خود را به تیم نیوساد گیلان داد تا این تیم نیز بتواند با توان بیشتری در رقابت‌های لیگ ظاهر شود.

به گزارش فارس، در رقابت‌های لیگ بیس‌بال به میزبانی کرمان، تیم بیس‌بال تربیت‌بدنی بوشهر، مس کرمان و نیوساد گیلان و مهد ایرانیان البرز به ترتیب رتبه‌های نخست تا چهارم را از آن خود کردند.

انتهای پیام/خ30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول