اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسابقات بیس‌بال غرب آسیا/

تیم ملی بیس‌بال ایران مغلوب پاکستان و سریلانکا شد

خبرگزاری فارس: تیم ملی بیس‌بال کشورمان با وجود درخشش بیس‌بالیست‌های قمی در دو دیدار متوالی مسابقات غرب آسیا مغلوب حریفان شد.

تیم ملی بیس‌بال ایران مغلوب پاکستان و سریلانکا شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم مسابقات بیس‌بال قهرمانی غرب آسیا در شهر لاهور در حال برگزاری است و تیم ملی بیس بال کشورمان در دو مسابقه آغازین خود مقابل تیم‌های ملی بیس‌بال پاکستان و سریلانکا تن به شکست داد.

این در حالی است که مسابقات بیس‌بال قهرمانی مردان غرب آسیا از یک‌شنبه این هفته در لاهور پاکستان آغاز شده است و طی آن تیم ملی بیس‌بال کشورمان در گام نخست مقابل تیم ملی پاکستان میزبان رقابت‌ها شکست خورد.

همچنین تیم ملی بیس‌بال کشورمان در دومین مسابقه خود مقابل تیم ملی سریلانکا نیز مغلوب شد تا در آخرین مسابقه خود در این منطقه برابر تیم ملی بیس‌بال مردان افغانستان به میدان برود و رده‌بندی نهایی این رقابت‌ها مشخص شود.

مسابقات بیس‌بال قهرمانی مردان غرب آسیا در حالی به میزبانی کشور پاکستان در شهر لاهور این کشور برگزار می‌شود و تا نهم فروردین ماه نیز ادامه خواهد یافت که دو بیس‌بالیست قمی نیز تیم ملی را در این رقابت‌ها همراهی می‌کنند.

در این دوره از رقابت‌ها که تیم‌های ملی بیس‌بال جمهوری اسلامی ایران، پاکستان، سریلانکا و افغانستان حضور دارند، محمد صفدری و ابوالفضل امجد دو بیس‌بالیست قمی عضو تیم ملی بیس‌بال کشورمان در جدال با رقبا محسوب می‌شوند.

در پایان مرحله آخر اردوی تیم ملی بیس‌بال کشورمان 25 بیس‌بالیست حضور داشتند و در زمین شماره چهار مجموعه ورزشی آزادی تهران تمرین کردند و سرانجام 18 ملی‌پوش اعزامی به این مسابقات غرب آسیا شناسایی شدند که از بین سه بیس‌بالیست قمی، امجد و صفدری برای همراهی تیم ملی انتخاب شدند.

این دو بیس‌بالیست در سال گذشته همراه با تیم بیس‌بال قم به دیدار نهایی رقابت‌های بیس‌بال قهرمانی کشور نیز رسیدند که با قبول باخت خفیف مقابل تیم بیس بال کرج موفق به کسب مقام دوم و عنوان نایب قهرمانی این رقابت‌ها شدند.

تیم ملی بیس‌بال کشورمان با ترکیب امیر بختیاری لقب از بوشهر، مجید ستاری، آبتین نخجوان پور طالبی، کیوان رانا، احسان ابراهیمی‌صبا، مجید پاشوی همگی از استان البرز، حسین عابدینی از سمنان، جواد گوهری، شهرام ملکی، غلامرضا امیرطاهری و‌ هادی علینقی‌لنگری از کرمان، حسن برهانی از گیلان، محسن محمدی، سید عبدالله مهیمنیان آزاد و یاسین شریفی از بوشهر و نیما باقری نیا از اصفهان به مسابقات غرب آسیا اعزام شده‌اند.

انتهای پیام/خ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول