اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته بیس‌بال استان اصفهان خبر داد:

بازی بیس‌بال اصفهان در حضور مدیرعامل لوله پلیمر

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته بیس‌بال استان اصفهان گفت: مدیرعامل صنایع لوله پلیمر اسپادانا در تمرینات اعضای بیس‌بال حاضر شد تا با کادر فنی و بازیکنان این تیم بیشتر آشنا شود.

بازی بیس‌بال اصفهان در حضور مدیرعامل لوله پلیمر
وحید باطنی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: در طی دیدار حمید عظیمی رئیس هیئت مدیره صنایع لوله پلیمر اسپادانا از کادر فنی و بازیکنان بیس‌بال استان اصفهان، اکبر بابایی مربی بدنسازی تیم لوله پلیمر اسپادانا اعضای تیم بیس‌بال را در ابتدا با نرمش‌های مخصوص گرم کرد و سپس بازیکنان در غالب دو تیم 11 نفری و در پنج اینیگ با یکدیگر به رقابت پرداختند.
وی گفت: اکبر بابایی علاوه بر مربی بدن‌سازی تیم لوله پلیمر اسپادانا قهرمانی لیگ دوومیدانی جوانان کشور را نیز در کارنامه ورزشی خود دارد.
رئیس کمیته بیس‌بال استان اصفهان تصریح کرد: مدیرعامل این شرکت پس از خاتمه بازی به دلیل جدیت، نظم و انضباط در تمرینات بازیکنان بیس‌بال آینده خوبی را برای این تیم متصور شد.
وی اظهار داشت: در این جلسه دوستانه حکم انتصاب ریاست روابط عمومی و ریاست کمیته فنی بیس‌بال استان اصفهان در حضور مدیرعامل صنایع و بازیکنان بیس‌بال لوله پلیمر به مصطفی ناجی و سعید باطنی اهدا شد.
انتهای پیام/خ۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول