اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول کمیته بیس‌بال استان اصفهان خبر داد

تیم لوله پلیمر اسپادانا میزبان بهترین ورزشکاران بیس‌بال

خبرگزاری فارس: مسئول کمیته بیس‌بال استان اصفهان گفت: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده، تیم لوله پلیمر اسپادانا هر هفته میزبان بهترین بازیکنان تیم‌ بیس‌بال استان‌های دیگر کشور است.

تیم لوله پلیمر اسپادانا میزبان بهترین ورزشکاران بیس‌بال
وحید باطنی امروز در گفت‌‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: این هفته پنج نفر از قوی‌ترین بازیکنان تیم بیس‌بال قم به دعوت کمیته بیس‌بال استان اصفهان در اردوی تیم لوله پلیمر اسپادانا حاضر شدند تا در یک رقابت دوستانه به کسب تجربه بپردازند.
وی ادامه داد: در این رقابت که در قالب دو تیم (الف) و (ب) انجام شد، تیم (الف) متشکل از بازیکنان جوان و کم تجربه‌تر لوله پلیمر اسپادانا و تیم (ب) شامل پنج نفر از بازیکنان با تجربه و ملی‌پوش استان قم و چهار نفر از بازیکنان تیم لوله پلیمر اسپادانا بود.
مسئول کمیته بیس‌بال استان اصفهان تاکید کرد: در پایان کار تیم بیس‌بال (الف) با نتیجه 14 بر 2 تیم بیس‌بال (ب) را شکست داد.
وی افزود: با برنامه‌های مدیریتی که در 10سال اخیر در ورزش بیس‌بال کشور حاکم بوده است، تنها یک تا دو ماه مانده به هر رقابت، برخی از تیم‌های بیس‌بال آمادگی برگزاری مسابقات تدارکاتی را دارند و بقیه تیم‌ها قادر به انجام تمرینات منظم نیستند.
باطنی اظهار داشت: برای افزایش توانای و رشد هر چه بهتر بیس‌بال استان اصفهان و کشور مجبور به دعوت از بازیکنان شاخص و انجام چنین دیدارهایی هستیم.
وی تاکید کرد: کمیته بیس‌بال استان اصفهان با برنامه‌ریزی‌های دقیق و حساب شده اهداف والای خود را که همانا گسترش بیس‌بال ( به صورت علمی) در سطح استان اصفهان است را با همکاری اداره‌کل ورزش و جوانان استان اصفهان و هیئت انجمن‌های ورزشی این استان پیش‌ می‌برد.
انتهای پیام/خ30/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول