اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته بیس‌بال استان اصفهان:

حمایت‌های معنوی از بیس‌بال اصفهان فوق‌العاده است

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته بیس‌بال استان اصفهان گفت: اداره‌کل ورزش و جوانان استان اصفهان و هم‌چنین هیئت انجمن‌های ورزشی این استان تاکنون همه گونه حمایت‌های معنوی را از بیس‌بال اصفهان داشته‌اند.

حمایت‌های معنوی از بیس‌بال اصفهان فوق‌العاده است

وحید باطنی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: مشکل اصلی بیس‌بال استان اصفهان نبود زمین چمن مناسب و اختصاصی برای این رشته ورزشی است.

وی با بیان اینکه زمین چمنی که در حال حاضر در اختیار بیس‌بال استان اصفهان قرار دارد سایر هیئت‌های ورزشی از جمله هیئت فوتبال نیز از آن استفاده می‌کنند، تصریح کرد: دست اداره‌کل ورزش و جوانان استان اصفهان برای در اختیار دادن زمین مناسب به کمیته بیس‌بال بسته است.

رئیس کمیته بیس‌بال استان اصفهان اشاره‌ای به 18 اسفند‌ماه سال جاری کرد و بیان داشت: در روز پنج‌شنبه این هفته میزبان آقای عاصمی ( رئیس انجمن سافت‌بال و بیس‌بال کشور)، رشید خدابخش ( رئیس اداره ورزش و جوانان استان اصفهان) و سایر مقامات ورزشی برای رونمایی از لباس اختصاصی بیس‌بال و برنامه‌های متنوع دیگر هستیم.

وی در مورد کمیته بیس‌بال با اشاره به اینکه این کمیته بنا به دستور اداره‌کل ورزش و جوانان اصفهان باید خود درآمد‌زایی خصوصی داشته باشد، تأکید کرد: پیشنهاد کمیته بیس‌بال برای اداره‌کل ورزش و جوانان استان اصفهان این است که این اداره بیلبورد‌های سطح شهر را از شهرداری اجاره کرده و در اختیار کمیته‌هایی که موفق به بستن تفاهم‌نامه با شرکت‌های حمایت کننده شده‌اند قرار دهد تا چنین کمیته‌هایی نیز از این طریق بتوانند نظر مساعد کامل این شرکت‌ها را جلب کنند.

رئیس کمیته بیس‌بال استان اصفهان اظهار داشت: استعداد‌های خوب بیس‌بال استان اصفهان با بودجه‌های مناسب مالی به زیبایی می‌تواند شکوفاتر از حال حاضر شود.

وی در ادامه صحبت‌هایی خود اشاره‌ای به برنامه‌های فعلی کمیته بیس‌بال استان اصفهان کرد و بیان داشت: در حال حاضر به دلیل سردی هوا، تمرینات بدن‌سازی اختصاصی این رشته ورزشی در پایگاه قهرمانی و زیر نظر اکبر بابایی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول