اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور رئیس انجمن بیس‌بال کشور

لباس تیم بیس‌بال استان اصفهان رونمایی شد

خبرگزاری فارس: با حضور رئیس انجمن بیس‌بال و سافت‌بال کشور، لباس تیم بیس‌بال استان اصفهان با عنوان "پاور پایپ" رونمایی شد.

لباس تیم بیس‌بال استان اصفهان رونمایی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، حمید‌رضا عاصمی در همایش رونمایی از لباس تیم بیس‌بال استان اصفهان (با عنوان پاور پایپ) شرکت و از نزدیک با مشکلات بیس‌بال و سافت‌بال استان اصفهان آشنا شد.

در مراسم رونمایی از لباس تیم بیس‌بال استان اصفهان، احمد عطایی (رئیس هیئت انجمن‌های ورزشی استان اصفهان)، حمید باطنی (رئیس کمیته بیس‌بال استان اصفهان)، ورزشکاران بیس‌بال استان اصفهان، خبرنگاران برخی از رسانه‌های گروهی و سایر کمیته‌های زیر پوشش هیئت انجمن‌های ورزشی استان اصفهان حضور داشتند.

در ابتدای مراسم وحید باطنی رئیس کمیته بیس‌بال استان اصفهان، شرحی در مورد گذشته و حال بیس‌بال استان اصفهان به شرکت‌ کنندگان ارائه کرد و گفت: کمیته بیس‌بال استان اصفهان در سیستم مدیریتی خود از برنامه‌ریزی پنج‌ ساله استفاده کرده و هم‌اکنون بهترین ورزشکاران این رشته در استان اصفهان، همه ‌گونه تلاش خود را برای ارتقای سطح کمی و کیفی این رشته ورزشی به کار می‌برند.

وی ادامه داد: از اقدامات انجام شده در کمیته بیس‌بال استان اصفهان دعوت از بهترین‌های این رشته ورزشی است که در گذشته فعالیت چشم‌گیری داشته اما هم‌اکنون هر کدام در گوشه‌ای از این کشور پراکنده شده‌اند.

احمد عطایی رئیس هیئت انجمن‌های ورزشی استان اصفهان، نیز در ادامه با برشمردن مشکلات بیس‌بال و سافت‌بال استان اصفهان از رئیس کمیته این رشته ورزشی خواست به دنبال حمایت‌‌ کننده باشد.

وی تأکید کرد: البته همه‌ گونه حمایت‌های معنوی از دو رشته سافت‌بال و بیس‌بال انجام می‌شود اما تا زمانی که تمام بودجه‌های ورزشی در اختیار رشته فوتبال قرار بگیرد و به سایر رشته‌ها کم‌توجهی شود به طور حتم باید با مشکلات موجود دست و پنجه نرم کرد.

حمیدرضا عاصمی رئیس انجمن بیس‌بال و سافت‌بال کشور نیز در ادامه توضیحاتی در مورد این دو رشته و چگونگی تشکیل آن در کشور داد و بیان داشت: در قدم نخست تلاش کردیم به کشور‌های دیگر گوشزد کنیم ایران از دو رشته سافت‌بال و بیس‌بال برخوردار و از مهم‌ترین اهداف انجمن بیس‌بال و سافت‌بال کشور در آینده برگزاری رقابت‌های لیگ است.

در انتهای مراسم رونمایی از لباس تیم بیس‌بال استان اصفهان به پیشکسوتان رشته بیس‌بال و سایر فعالان در این رشته ورزشی لوح تقدیر اهداء شد.

انتهای پیام/خ10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول