اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت انجمن‌های ورزشی استان قم:

بیس‌بالیست‌های قمی مدعی قهرمانی کشور هستند

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت انجمن‌های ورزشی استان قم گفت: بعد از نایب قهرمانی سال 1389، بیس‌بالیست‌های قمی در سال جاری مدعی کسب عنوان قهرمانی کشور هستند.

بیس‌بالیست‌های قمی مدعی قهرمانی کشور هستند

سعید توکلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: بیس‌بال از جمله رشته‌های ورزشی مورد علاقه جوانان قمی بوده و از رشته‌های موفق در رقابت‌های ورزشی سال‌های اخیر لیگ و قهرمانی کشور محسوب می‌شود.

وی ادامه داد: در حال حاضر تیم بیس‌بال مردان قم خود را آماده حضور در فصل جدید رقابت‌های لیگ بیس‌بال مردان باشگاه‌های کشور می‌کند، مسابقاتی که کمتر از دو ماه دیگر در قالب دو گروه با شرکت تیم‌های مدعی برگزار خواهد شد.

رئیس هیئت انجمن‌های ورزشی استان قم اضافه کرد: تیم‌های شرکت‌کننده در پیکارهای امسال لیگ بیس‌بال مردان باشگاه‌های کشور در دو گروه قرار گرفته‌اند تا در تلاش برای کسب عنوان قهرمانی به شکل دوره‌ای با یکدیگر به رقابت بپردازند.

وی با اشاره به انتخاب میزبانان مرحله رفت لیگ بیس‌بال باشگاه‌های کشور از سوی فدراسیون انجمن‌های ورزشی ادامه داد: بر اساس اعلام این فدراسیون، شهرهای سمنان و اصفهان به عنوان میزبان دور رفت لیگ بیس‌بال معرفی شدند.

توکلی ابراز کرد: هیئت انجمن‌های ورزشی استان‌های سمنان و اصفهان در حالی به ترتیب میزبان دور رفت مسابقات لیگ بیس‌بال باشگاه‌های کشور در مناطق شمال و جنوب شدند که تیم بیس‌بال مردان قم در گروه دوم این مرحله قرار دارد.

وی بیان داشت: بر این اساس سمنان به عنوان میزبان رقابت‌های گروه شمال انتخاب شد در حالی که رقابت‌های این گروه بر اساس زمان‌بندی اعلام شده از سوی فدراسیون انجمن‌های ورزشی روزهای 17 تا 23 تیرماه برگزار می‌شود.

رئیس هیئت انجمن‌های ورزشی استان قم ادامه داد: این در حالی است که بر اساس برنامه فدراسیون، هیئت انجمن‌های ورزشی استان اصفهان به عنوان میزبان برگزاری رقابت‌های دور رفت از گروه دوم مقدماتی انتخاب شده است و رقابت‌های این گروه در دور رفت از 24 تا 29 تیرماه برگزار خواهد شد.

وی همچنین از مشخص شدن زمان برگزاری پیکارهای دور برگشت لیگ بیس‌بال مردان باشگاه‌های کشور خبر داد و بیان کرد: بر این اساس دور برگشت این پیکارها نیز پس از ماه مبارک رمضان و مرحله نهایی مهرماه سال‌ جاری برگزار می‌شود.

توکلی در ادامه به تیم‌های حاضر در منطقه جنوب اشاره کرد و بیان داشت: لوله اسپادانا اصفهان، مس کرمان، هیئت انجمن‌های ورزشی هرمزگان، نماینده مرکزی و نماینده بوشهر در این رقابت‌ها حضور دارند.

رئیس هیئت انجمن‌های ورزشی استان قم در پایان به تیم‌های حاضر در منطقه شمال نیز اشاره کرد و ادامه داد: تیم‌های آذرخش تهران، شهرداری سمنان، هیئت انجمن‌های ورزشی قم، هیئت انجمن‌های ورزشی خراسان رضوی و نیوصاد گیلان در این گروه رقابت می‌کنند.

انتهای پیام/ع10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول