اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس انجمن بیس‌بال کشور:

عدم حضور تیم ملی بیس‌بال در مسابقات رسمی 7 ساله شد

خبرگزاری فارس: رئیس انجمن بیس‌بال کشور گفت: تیم ملی بیس‌بال ایران طی هفت سال گذشته در هیچ میدان رسمی حضور نداشته تا بتوان ارزیابی کاملی در مورد وضعیت این رشته در حال حاضر ارائه کرد.

عدم حضور تیم ملی بیس‌بال در مسابقات رسمی 7 ساله شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، حمید عاصمی در نشست خبری بیس‌بال اصفهان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: رشته بیس‌بال 17 سال پیش در کنار دو رشته راگبی و کریکت به فدراسیون تبدیل شده اما به مرور به حاشیه رانده شد.

وی افزود: پس از اینکه این فدراسیون منحل شد، رشته بیس‌بال زیرمجموعه فدراسیون انجمن‌های ورزشی قرار گرفت و در این مدت توانسته استقلال شخصیتی خوبی پیدا کند.

رئیس انجمن بیس‌بال کشور با اشاره به اینکه این رشته در کشور ما شناخته شده نیست، تأکید کرد: این در حالی است که در آمریکای شمالی، بیس‌بال رشته ملی محسوب می‌شود و در کل دنیا جزو چند رشته پر طرفدار به حساب می‌آید.

عاصمی با بیان اینکه پر طرفدار بودن بیس‌بال برگ برنده این رشته به شمار می‌آید، تصریح کرد: می‌توانیم با استفاده از این ظرفیت حامیان مالی را به سمت حمایت از این رشته بکشانیم و بدون تردید اگر رشته بیس‌بال در بین افراد جامعه شناخته شود، دگرگونی بزرگی در این رشته ورزشی پدید می‌آید.

وی در ادامه به برنامه‌های آینده این انجمن اشاره کرد و بیان داشت: لیگ بیس‌بال از سال آینده راه‌اندازی می‌شود زیرا اعتقاد داریم که مسابقات لیگ می‌تواند بازیکنان شایسته‌ای را به تیم ملی معرفی کند.

رئیس انجمن بیس‌بال کشور از فعالیت‌های صورت گرفته در انجمن بیس‌بال اصفهان تقدیر کرده و گفت: ویژگی کمیته بیس‌بال و سافت‌بال استان اصفهان، برنامه‌پذیر بودن آنهاست زیرا از هم‌اکنون برنامه خود را برای پنج سال آینده تدوین کرده‌اند.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول