اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست هیئت ورزشی انجمن‌ها عنوان کرد

دعوت از اعضای تیم بیسبال کرمان به تیم ملی

خبرگزاری فارس: سرپرست هیئت ورزشی انجمن‌ها در استان کرمان گفت: بیش از نیمی از اعضا و‌ سرمربی تیم بیسبال استان کرمان به اردوی تیم ملی فرا‌خوانده شدند.

دعوت از اعضای تیم بیسبال کرمان به تیم ملی
عباس ارجمند امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمان با اشاره به برگزاری مرحله نهایی مسابقات قهرمانی بیسبال باشگاه‌های کشور اظهار داشت: این مسابقات با حضور تیم‌های گیلان، البرز، بوشهر و کرمان هم اکنون در شهر کرمان در حال برگزاری است و تا ساعاتی دیگر تیم قهرمان و آیین اختتامیه این رقابت‌ها در ورزشگاه شهید سلیمی‌کیا برگزار می‌شود.

وی با اعلام خبری در مورد دعوت از نیمی از اعضای تیم بیسبال استان به اردوی تیم ملی افزود: بهرام‌پور سرمربی تیم بیسبال استان کرمان نیز در این اردو مسئولیت هدایت تیم ملی را بر عهده دارد.

ارجمند از آغاز مسابقات لیگ دارت از عصر امروز در سالن ورزشی بیماری‌های خاص خبر داد و گفت: این مسابقات با حضور تیم‌های مختلفی از شهرستان‌های مختلف استان کرمان آغاز می‌شود.

وی همچنین با اعلام خبر اعزام تیم سپک‌تاکرای بانوان استان به مسابقات قهرمانی کشور افزود: این مسابقات به میزبانی استان همدان از فردا آغاز می‌شود.

انتهای پیام/صا30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول