اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دوم فروردین‌ماه

بیس‌بالیست‌های قمی به مسابقات غرب آسیا اعزام می‌شوند

خبرگزاری فارس: دو بیس‌بالیست قمی به نمایندگی از هیئت انجمن‌های ورزشی استان قم در ترکیب نهایی تیم ملی بیس‌بال کشورمان در مسابقات غرب آسیا قرار گرفتند.

بیس‌بالیست‌های قمی به مسابقات غرب آسیا اعزام می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم بعد از پشت سر گذاشتن مراحل مختلف تمرینی، کادر فنی تیم ملی بیس‌بال کشورمان اسامی نفرات مورد نظر برای حضور در مسابقات بیس‌بال قهرمانی غرب آسیا را اعلام کرد.

در واقع نفرات اعزامی به مسابقات بیس‌بال قهرمانی غرب آسیا در حالی مشخص شدند که بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته، قرار است این رقابت‌ها از چهارم فروردین‌ماه به مدت پنج روز به میزبانی کشور پاکستان برگزار شود.

پاکستانی‌ها در حالی از چهارم تا نهم فروردین میزبان رقابت‌های بیس‌بال قهرمانی آسیا هستند که تیم ملی بیس‌بال ایران که در ترکیب آن دو بیس‌بالیست قمی نیز حضور دارند، به عنوان یکی از تیم‌های پر امید شرکت‌کننده در این دوره از پیکارها به دنبال کسب مقامی شایسته خواهد بود.

اما دومین و آخرین مرحله اردوی تیم ملی بیس‌بال مردان کشورمان برای حضور در رقابت‌های قهرمانی غرب آسیا در حالی پایان یافت و نفرات اعزامی به این مسابقات معرفی شدند که محمد صفدری، ابوالفضل امجد به عنوان دو بیس‌بالیست قمی به این رقابت‌ها اعزام خواهند شد.

بر اساس اعلام فدراسیون انجمن‌های ورزشی کشورمان این اردو با حضور 25 ورزشکار در زمین شماره چهارم مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار شد و در نهایت 18 ملی‌پوش اعزامی به این مسابقات مشخص و معرفی شدند.

این اردو زیر نظر مهرداد حاجیان به عنوان سرمربی تیم ملی بیس‌بال کشورمان، مهدی بهرام‌پور و سید علی امام‌زاده به عنوان مربیان تیم ملی پیگیری شد، ضمن اینکه نکته قابل توجه حضور حمیدرضا مایلی داور ارزنده کشورمان به ‌منظور قضاوت رقابت‌های غرب آسیا به شمار می‌رود.

مسابقات بیس‌بال قهرمانی مردان غرب آسیا در شهر لاهور پاکستان برگزار خواهد شد و در ترکیب تیم ملی علاوه بر دو بیس‌بالیست‌ قمی، نفراتی از استان‌های بوشهر، البرز، سمنان، کرمان، گیلان، بوشهر و اصفهان حضور دارند.

انتهای پیام/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول