اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول کمیته بیس‌بال استان اصفهان:

توان بیس‌بال اصفهان را به همگان نشان می‌دهیم

خبرگزاری فارس: مسئول کمیته بیس‌بال استان اصفهان گفت: با قرار دادن ورزشکاران بیس‌بال استان اصفهان در برابر ورزشکاران بیس‌بال سایر استان‌ها، توان این رشته ورزشی استان را به رخ همگان می‌کشیم.

توان بیس‌بال اصفهان را به همگان نشان می‌دهیم
وحید باطنی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: دیروز بازی دوستانه‌ای بین دو تیم بیس‌بال اصفهان و سمنان در ورزشگاه انقلاب برپا شد.
وی با بیان اینکه بازی بیس‌بال تیم‌های سمنان و اصفهان در قالب دو تیم (الف - سمنان) و (ب - اصفهان) اجرا شد، تصریح کرد: از تیم بیس‌بال سمنان چهار نفر در این مسابقه حضور داشتند.
مسئول کمیته بیس‌بال استان اصفهان تاکید کرد: در رقابت بیس‌بال دو تیم اصفهان و سمنان برخی از حرفه‌ای‌ترین ورزشکاران این رشته حضور داشتند و نتیجه این بازی 16 بر 5 به نفع تیم اصفهانی خاتمه پیدا کرد.
وی بیان داشت: کمیته بیس‌بال استان اصفهان از هر فرصتی برای افزایش تجربیات ورزشکاران خود استفاده می‌کند و برگزاری چنین مسابقاتی نیز در راستای این هدف است.
باطنی در مورد بودجه‌های اداره‌کل ورزش و جوانان استان اصفهان با اشاره به اینکه قول‌های همکاری بسیار خوبی از طرف مسئولان اداره‌کل به این هیئت داده شده است، تاکید کرد: منتظر عملی شدن وعده‌ها هستیم تا بتوانیم تیم بیس‌بال استان اصفهان را به جایگاه واقعی خود در سطح کشور برسانیم.
وی اضافه کرد:  کمیته بیس‌بال استان اصفهان از نظر نیروی ورزشی بیس‌بال مشکلی ندارد و تنها موردی که برای این کمیته مشکل‌ساز شده، کمبود منابع مالی است.
مسئول کمیته بیس‌بال استان اصفهان گفت: با اینکه بودجه اصلی این کمیته به وسیله اداره‌کل ورزش و جوانان استان اصفهان تأمین می‌شود، اما تلاش می‌کنیم که حمایت مالی سایر دستگاه‌ها را نیز به سوی این ورزش جلب کنیم.
به گزارش فارس، در گروه‌بندی رقابت دو تیم سمنان و اصفهان که دیروز بر پا شد، چهار نفر از بازیکنان بیس‌بال سمنان به همراه گروهی از ورزشکاران بیس‌بال استان اصفهان، گروه (ب) این مسابقه را تشکیل دادند و تیم (الف) نیز ترکیب کاملی ازورزشکاران بیس‌بال استان اصفهان بود.               
انتهای پیام/خ20/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول