اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم بیس‌بال کرمان:

سطح مسابقات لیگ بیس‌بال کشور بالا بود

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم بیس‌بال مس کرمان گفت: سطح مسابقات لیگ کشور به دلیل آنکه نفرات برتر راهی اردوی تیم ملی می‌شدند، بالا بود.

سطح مسابقات لیگ بیس‌بال کشور بالا بود
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان مهدی بهرام‌پور در حاشیه برگزاری آیین اختتامیه لیگ بیس‌بال قهرمانی کشور در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: این مسابقات در مرحله نخست با حضور 12 تیم و در دو منطقه شمال و جنوب کشور برگزار شد که در نهایت با راهیابی تیم‌های البرز و گیلان از منطقه شمال و کرمان و بوشهر از منطقه جنوب دور نهایی این مسابقات از 11 بهمن ماه سال جاری به میزبانی کرمان برگزار شد.

وی با اشاره به شکست تیمش در مرحله نهایی مسابقات برابر بوشهر عنوان کرد: بوشهر تیم خوبی است که طی چند سال گذشته قهرمان کشور بوده و بازیکنان مس کرمان در این مسابقه تلاش زیادی داشتند، اما نتیجه در پایان به شکل دیگری رقم خورد.

بهرام‌پور با اعلام خبر دعوت از هشت نفر از بازیکنان تیم بیس‌بال کرمان به اردوی تیم ملی گفت: این اردو با شرکت 30 نفر از ورزشکاران دعوت شده در تهران برگزار و پس از آن با انتخاب 18 نفر برای حضور در مرحله پایانی، تیم ملی بیس‌بال کشور سوم فروردین ماه 91 عازم مسابقات قهرمانی آسیا در کشور پاکستان می‌شود.

سرمربی تیم بیس‌بال کرمان از حضور خودش به همراه حاجیان و امامزاده به عنوان مربیان تیم ملی در این مسابقات خبر داد و بیان داشت: در این مسابقات تمام تلاش خود را برای حفظ نام و اعتبار کشورمان به کار می‌گیریم.

بهرام‌پور تصریح کرد: سطح مسابقات لیگ کشور به دلیل آنکه نفرات برتر راهی اردوی تیم ملی می‌شدند، بالا بود و بازیکنان هر چهار تیم تلاش زیادی داشتند تا خود را به مربیان تیم ملی اثبات کنند.

انتهای پیام/غ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول