اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم سنقر در مجلس شورای اسلامی:

جایگاه کنونی ایران ثمره تدابیر امام و خون شهداست

خبرگزاری فارس: نماینده مردم سنقر در مجلس شورای اسلامی گفت: جایگاه کنونی ایران در جهان ثمره تدابیر امام(ره) و خون پاک شهدا است.

جایگاه کنونی ایران ثمره تدابیر امام و خون شهداست

به گزارش خبرنگار فارس از کرمانشاه، محمد ابراهیم‌ محبی ظهر امروز در جلسه شورای اداری استان که در سالن شهدای دولت برگزار شد، اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران با جایگاه و منزلتی که در جهان دارد به‌عنوان خورشید درخشانی در حال گشایش لایه‌های ظلمات جهانی است.

محبی تصریح کرد: تدابیر امام و خون پاک شهدا باعث رسیدن ایران به این جایگاه شده است.

وی با اشاره به جایگاه ویژه و حساس ایران، افزود: ایران اسلامی می‌رود تا زمینه و مقدمه حکومت را برای ظهور آخرین منجی عالم بشریت فراهم کند.

نماینده مردم سنقر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بیداری اسلامی و در راس آن تحولات در اروپا و آمریکا خصوصا جنبش وال‌استریت، جایگاه ویژه‌ای برای ایران ایجاد کرده است، خاطرنشان کرد: مردم این کشور نیز به‌عنوان ولی نعمتان ما باید از جایگاه ویژه‌ای بهره‌مند شوند.

وی ادامه داد: این جایگاه حساسیت کار ما در مجلس را نیز سنگین کرده است.

محبی با بیان اینکه بیکاری و اعتیاد و... مسائلی هستند که در استان وجود دارد، گفت: بسترهای رشد برای توسعه استان فراهم است که همه باید با تلاش در راستای پیشرفت آن گام برداریم.

وی خاطرنشان کرد: مردم از مجلس توقعاتی غیر از اطاعت و پیروی از ولایت و پایبندی به اصول ندارند و ما نیز بر اساس این خواسته مردم، مطیع رهبر و حامی دولت و خادم آنان هستیم.

انتهای پیام/و20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول