اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه آمل:

حجاب امروزه به دغدغه‌ای اساسی تبدیل شده است

خبرگزاری فارس: امام جمعه آمل گفت: مسئله حجاب و عفاف امروزه در جامعه به دغدغه‌ای اساسی تبدیل شده است.

حجاب امروزه به دغدغه‌ای اساسی تبدیل شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، حجت‌الاسلام محمدعلی رحمانی آملی عصر امروز در نشست شورای فرهنگ عمومی این شهرستان با اعلام اینکه انسان متدین و دیندار نباید بی‌مسئولیت در جامعه قدم بردارد، عنوان کرد: امروزه مسئله بدحجابی مومنان جامعه را رنج می‌دهد.

وی با اعلام اینکه نباید همیشه به فکر پست، میز و منصب خود باشیم، بیان داشت: مسئولان نمی‌خواهند زیر سئوال بروند و با این حال به فکر آبادانی جامعه هستند، آنها باید بدانند به این شکل نمی‌شود جامعه را آباد کرد زیرا برای تبلیغ دین و مذهب باید از آبرو و جان خود نیز بگذریم.

خطیب نماز جمعه آمل در انتقاد از برخی مسئولان این شهرستان یادآور شد: باید مسئولی که برای سخنرانی خطبه نماز جمعه را انتخاب می‌کند در برخورد با مردم نیز پاسخگو باشد نه اینکه در مقابل مشکلات آنها به جای آنکه گره‌ها را بررسی کند سرباز بزند.

رحمانی آملی با اعلام اینکه در مقابل بدحجابی باید با رویی خوش تذکر داد، گفت: دستگاه‌های امنیتی و اطلاعاتی شهر باید در این زمینه فعال باشند.

وی تصریح کرد: اصناف نباید لباس‌های نامناسب خارجی را به بازار بیاورد و پیرایش‌گاه‌ها نیز نباید آرایش‌های مبتذل خارجی و غربی را برای جوانان ما به کار ببرند.

رئیس مجمع امور صنفی شهرستان آمل نیز در این نشست یادآور شد: بدحجابی و بی‌حجابی یکی از چالش‌های مهم فرهنگی است که هم‌اکنون با آن مواجه هستیم.

غلامرضا حمیدی با اعلام اینکه باید مسئله حجاب از تلویزیون و رسانه‌های ارتباط جمعی تبلیغات شود، بیان داشت: ورود لباس‌های که با شخصیت و آیین ما تناسب ندارد نیز از هجمه‌های فرهنگی دشمن محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه ماموران ما در حال بررسی اصنافی که به فروش برخی لباس‌های نامناسب مشغول هستند، اذعان داشت: نباید عرصه برای فعالیت فروشندگان این لباس‌ها فراهم شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آمل نیز در این نشست با اعلام اینکه یکی از مهمترین معضلات کشور که گریبان‌گیر بیشتر شهرهای ما است معضل بدحجابی و بی‌حجابی است، بیان داشت: با فرارسیدن فصل تابستان و افزایش گرمای هوا این مشکل شدت پیدا می‌کند و بیشتر به چشم می‌آید.

محمد محمدی تصریح کرد: برای کاهش بدحجابی و برقراری حجاب و عفاف مطلوب در این شهرستان جلسات متعددی برگزار شده است تا قسمتی از مشکلات کاهش یابد.

وی با اشاره برخی از مصوبات فرهنگی نشست‌های حجاب و عفاف بیان داشت: مصوب شد تا شش مکان مناسب تبلیغاتی برای تبلیغ حجاب برتر به شورای فرهنگ عمومی آمل اختصاص یابد.

محمدی یادآور شد: همچنین تیزر تبلیغاتی حجاب و عفاف تهیه شده که از اول تیر ماه امسال به مدت 30 بار در هر روز به مدت 15 ثانیه از تلویزیون تبلیغات شهری به نمایش درمی‌آید.

انتهای پیام/ع10/گ1003

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول