اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اداره کل ورزش و جوانان مازندران:

مازندران میزبان جشنواره سراسری حجاب شد

خبرگزاری فارس: سرپرست معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان مازندران از میزبانی این استان برای برگزاری جشنواره سراسری حجاب و عفاف کشور خبر داد.

مازندران میزبان جشنواره سراسری حجاب شد

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، روح‌الله معافی بعدازظهر امروز در نشست شورای جوانان این شهرستان با اشاره به اینکه قشر جوان یکی از فعال‌ترین اقشار جامعه هستند که سازندگی و آینده کشور به دست آنها رقم می خورد، اظهار داشت: باید جشنواره‌های معرفی جوان برتر را در شان و منزلت جوانان پرتلاش این مملکت برگزار کنیم.

وی از آمل به‌عنوان شهری برتر در عرصه‌های علمی، فقهی، فلسفه، حکمت، عرفان و سیاست نام برد و افزود: جوانان زیادی در این شهر با تلاش در بخش‌های مختلف فعالیت دارند که زبانزد خاص و عام هستند.

سرپرست معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان مازندران با اشاره به برگزاری سومین جشنواره جوان برتر آملی در تیرماه سال جاری یادآور شد: باید با همدلی و همراهی مسئولان امورات فرهنگی را پیش برد و با تلاش و کوشش بتوانیم از نظرات همه افراد در پیشبرد اهداف والای نظام جمهوری اسلامی ایران استفاده کنیم.

 

معافی از میزبانی مازندران برای برگزاری جشنواره سراسری حجاب و عفاف کشور خبر داد و تصریح کرد: این استان از 20 تیرماه سال جاری به مدت سه روز میزبان استان‌های کشور در جشنواره سراسری حجاب و عفاف است.

وی با اعلام اینکه باید جوانان شایسته ایرانی برای الگوبرداری دیگر افراد جامعه معرفی و تقدیر شوند، گفت: امام امت با تکیه بر خداوند و اعتماد به نفس به همراه جوانان این انقلاب اسلامی را رقم زد و بیشتر شهدای انقلاب و جنگ تحمیلی ما از قشر جوان و نوجوان هستند.

سرپرست معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان مازندران در پایان گفت: جوانان ما عناصر پاک و چهره‌های معنوی هستند که در تمام عرصه‌های علمی، پژوهشی، علوم هسته‌ای و نانو، هوا فضا، ورزشی و سیاسی با فعالیت خالصانه خود ایران اسلام را در دنیا زبانزد دیگر کشورها کردند و هم‌اکنون استکبارگران دنیا از قدرت و توانمندی جوانان ما می‌ترسند.

انتهای پیام/ح20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول