اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست مرکز بهداشت و درمان روانسر:

راه‌اندازی نخستین مرکز مشاوره تغذیه و رژیم درمانی بخش دولتی کرمانشاه

خبرگزاری فارس: سرپرست مرکز بهداشت و درمان شهرستان روانسر گفت: نخستین مرکز مشاوره تغذیه و رژیم درمانی بخش دولتی استان کرمانشاه در شهرستان روانسر راه‌اندازی شد.

راه‌اندازی نخستین مرکز مشاوره تغذیه و رژیم درمانی بخش دولتی کرمانشاه

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، صحبت رضایی صبح امروز در مراسم راه‌اندازی نخستین مرکز مشاوره تغذیه و رژیم درمانی بخش دولتی استان کرمانشاه در شهرستان روانسر اظهار کرد: این مرکز با هزینه 140 میلیون ریال و در مرکز بهداشتی درمانی شماره یک روانسر راه‌اندازی شده است.

وی افزود: این مرکز بصورت روزانه و با اولویت گروه‌های آسیب‌پذیر از جمله سالمندان‌، کودکان و مادران باردار ارائه خدمات می‌دهد.

سرپرست مرکز بهداشت و درمان شهرستان روانسر تصریح کرد: در صورت تامین نیرو، این مرکز قادر به ارائه خدمات به شهرستان‌های منطقه اورامانات نیز خواهند بود.

وی دلیل عمده راه‌اندازی این مرکز در روانسر را جلوگیری از چاقی زنان باردار بعد از زایمان عنوان کرد که در روانسر از آمار بالایی برخوردار است. 

رضایی در پایان گفت: نمای توده بدنی حدود 30 درصد از مادران باردار شهرستان روانسر بیش از 25 درصد است که نرمال آن 18 اعلام شده است و این خود غیر‌طبیعی بودن آنها را نشان می‌دهد. 

انتهای پیام/و30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول