اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در ابتدای سال جاری صورت گرفت

تصویب راه‌اندازی کمیسیون برند و نام تجاری اصفهان

خبرگزاری فارس: عضو هیئت رئیسه اتاق بازرگانی اصفهان گفت: در ابتدای سال جاری راه‌اندازی کمیسیون برند و نام تجاری اصفهان به منظور ساماندهی فعالیت‌های صادراتی اهالی کسب و کار مصوب شده است.

تصویب راه‌اندازی کمیسیون برند و نام تجاری اصفهان

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، مسعود گلشیرازی ظهر امروز در نشست مطبوعاتی در حضور رسانه‌های استان اصفهان واقع در اتاق بازرگانی، صنایع و معادن استان با اشاره به سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی، اظهار داشت: طبق اظهارات یکی از مسئولان امر زمانی که صحبت از تولید ملی می‌شود منظور ضعیف پنداری تولید نیست بلکه عزت‌خواهی تولید است.

وی با اشاره به اقدامات مهم انجام شده در اتاق بازرگانی استان افزود: چند صباحی است که مرکز مشاوره  مالیاتی اتاق و نظارت بر عملکرد نمایندگان و هیئت‌های حل اختلاف اتاق بازرگانی اصفهان راه‌اندازی شده که یکی از مهم‌ترین اقدامات اتاق بازرگانی استان در این مدت بوده است.

عضو هیئت رئیسه اتاق بازرگانی اصفهان از راه‌اندازی مرکز اطلاعات و آمار و پژوهش‌های اتاق بازرگانی استان در آینده‌ای نزدیک خبر داد و تصریح کرد: در ابتدای سال جاری نیز مصوبه‌ هیئت نمایندگان اتاق در زمینه راه‌اندازی کمیسیون برند و نام تجاری اصفهان به منظور ساماندهی فعالیت‌های صادراتی اهالی کسب و کار ایجاد شد که از جمله اقدامات مهم اتاق بازرگانی اصفهان در چند صباح گذشته بوده است.

وی ایجاد کمیسیون تأمین و سرمایه مالی به عنوان شاه‌کلید نیاز اصحاب کسب و کار در استان اصفهان در نیمه دوم سال گذشته را از دیگر فعالیت‌های شاخص اتاق بازرگانی اصفهان عنوان و تاکید کرد: امید است با انسجام و هم‌دلی و تبادل آرا در اتاق اصفهان آنچه نیاز بخش خصوصی برای تسهیل فضای کسب و کار و در نتیجه لازمه تولید ملی است، فراهم شود.

انتهای پیام/ی30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول