اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آینده نزدیک

رشته کلام در جامعة‌الزهرا راه‌اندازی می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیر آموزش تکمیلی غیرحضوری جامعةالزهرا از راه‌اندازی رشته کلام در مقطع کارشناسی و به صورت غیرحضوری در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

رشته کلام در جامعة‌الزهرا راه‌اندازی می‌شود

محمود سام امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به آغاز فعالیت تحصیلات تکمیلی از سال 85 اظهار داشت: بخش تحصیلات تکمیلی جامعة‌الزهرا فعالیت خود را با پذیرش دانشجو در رشته تفسیر و علوم قرآن آغاز و در نیمسال دوم 87-86 رشته فقه و اصول را راه‌اندازی کرد.

وی خاطر نشان کرد: بخش تحصیلات تکمیلی غیرحضوری جامعة‌الزهرا هم‌اکنون در سه رشته تفسیر و علوم قرآن، فقه و اصول و فلسفه دانشجو می‌پذیرد.

مدیر آموزش تکمیلی غیرحضوری جامعة‌الزهرا عنوان داشت: افراد دارای سطح دو حوزه یا کارشناسی دانشگاه مرتبط با رشته‌های موجود می‌توانند در آزمون این بخش شرکت کنند.

وی با اشاره به دانشجویان فارغ‌التحصیل مقطع تحصیلات تکمیلی گفت: تاکنون هشت نفر در رشته تفسیر و علوم قرآن از پایان‌نامه خود دفاع کردند و 40 نفر دوره را به پایان رسانده و مشغول تدوین پایان‌نامه هستند.

سام خاطر نشان کرد: اکنون هزار و 585 نفر طلبه در مقطع تحصیلات تکمیلی وجود دارد که از این تعداد 93 نفر در رشته فلسفه، 301 نفر در رشته فقه و اصول، هزار و 190 نفر در رشته تفسیر و علوم قرآن مشغول تحصیل هستند.

وی با اشاره به زمان ثبت‌نام حضوری و غیرحضوری جامعة‌الزهرا گفت: این مرکز هر سال 19 دی ‌ماه از متقاضیان ثبت‌نام کرده و داوطلبان پس از آزمون در مصاحبه علمی پذیرش می‌شوند.

مدیر آموزش تکمیلی غیرحضوری جامعة‌الزهرا از راه‌اندازی رشته کلام در آینده‌ای نزدیک در بخش آموزش غیرحضوری تحصیلات تکمیلی خبر داد و افزود: اکنون در حال ضبط درس‌های این مقطع هستیم تا در آینده بتوانیم به پذیرش دانشجو در این رشته بپردازیم.

وی یادآور شد: تحصیلات تکمیلی غیرحضوری زمینه ادامه تحصیل را برای خواهرانی که شاغل هستند یا نمی‌خواهند در فضای حضوری باشند، فراهم می‌کند.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول