اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان‌رضوی خبر داد

راه‌اندازی دانشگاه علمی کاربردی ورزش در خراسان‌رضوی

خبرگزاری فارس: مدیرکل ورزش و جوانان استان خراسان‌رضوی از راه‌اندازی دانشگاه علمی کاربردی ورزش توسط این اداره‌کل خبر داد و گفت: به دنبال راه‌اندازی رشته خبرنگاری ورزشی در این دانشگاه هستیم.

راه‌اندازی دانشگاه علمی کاربردی ورزش در خراسان‌رضوی

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، سیدعلی‌اکبر هاشمی‌جواهری ظهر امروز در نشست کارگروه خبرنگاران ورزشی استان خراسان‌رضوی اظهار کرد: بارها گفته‌ام ورزش ما در شأن استان خراسان‌رضوی نیست که در این موضوع همه مقصر هستیم.

وی ادامه داد: از زمانی که به اداره‌کل ورزش و جوانان آمدم اعلام کردم از من توقع معجزه نداشته باشید اما تمام تلاشم این است که به دور از منافع شخصی کار کرده و تمام بضاعت خودم و همکارانم را جمع کنم تا ورزش استان به روزهای طلایی خود برسد.

وی با اشاره به تاثیر عمیق رسانه‌ها در ورزش خاطرنشان کرد: روابط عمومی ما با سایر نهادها فرق دارد، کیفیت ورزش را رسانه افزایش می‌دهد و نمی‌توان رسانه را از ورزش جدا کرد.

وی افزود: اداره‌کل ورزش و جوانان باید با رسانه‌ها تعامل داشته باشد، هیچ‌ گاه نخواسته‌ام که خبرنگاران قلم به مزد شوند و هر چه را که ما می‌خواهیم بنویسند، ما هم ایراداتی داریم، این اداره نه ارث پدری من است و نه می‌خواهم برای فرزندانم به ارث بگذارم بلکه آمده‌ام که کاری در شأن ورزش استان انجام دهم که در این راه ضعف هم دارم و پذیرای نقد هستم.

وی ادامه داد: هیچ کس بی‌عیب نیست، اما باید همه چیز را کنار گذاشت و تلاش کرد تا ورزش به مسیر اصلی خود بازگردد.

وی با اشاره به انتخاب چند رئیس هیئت با رای اکثریت اعضای مجامع آنها خاطرنشان کرد: در مجامع هیئت‌های کشتی، باستانی و فوتبال اتفاقات خوبی افتاد که سبب امیدواری ما شد، نباید تنها به نیمه خالی لیوان توجه کرد بلکه باید به ظرفیت‌ها هم توجه کرد.

وی از راه‌اندازی دانشگاه علمی کاربردی ورزش توسط اداره‌کل ورزش و جوانان خبر داد و افزود: در کنار رشته‌های فوتبال، شنا، کشتی، هندبال و آمادگی جسمانی به دنبال راه‌اندازی رشته خبرنگاری ورزشی در این دانشگاه هستیم.

انتهای پیام/ح20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول