اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس آموزش و پرورش کنگان خبر داد

راه‌اندازی 6 مدرسه حوزوی و آموزشگاه قرآنی در کنگان

خبرگزاری فارس: رئیس آموزش و پرورش کنگان از راه‌اندازی شش مدرسه حوزوی و آموزشگاه قرآنی در کنگان خبر داد.

راه‌اندازی 6 مدرسه حوزوی و آموزشگاه قرآنی در کنگان

به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان عباس شریف شامگاه سه‌شنبه در نشست شورای آموزش و پرورش کنگان اظهار داشت: کنگان در سال گذشته در حوزه آموزش و پرورش به موفقیت‌های ارزنده‌ای دست یافته و امسال نیز این روند تداوم خواهد داشت.

وی افزود: دانش‌آموزان و فرهنگیان در مسابقات علمی و فرهنگی و در عرصه‌های مختلف آموزشی به افتخارات مناسبی رسیدند و امیدوار هستیم شاهد موفقیت بیشتر و بهتری باشیم.

رئیس آموزش و پرورش کنگان در ادامه به دستور جلسه در زمینه بررسی فضاهای آموزشی، ساماندهی نیروی انسانی و تجهیزات آموزشی در راستای اجرای نظام جدید آموزشی پرداخت.

شریف تصریح کرد: در راستای تحول بنیادین در نظام آموزشی و با همکاری مسئولین شهرستان و استانی مجوز راه‌اندازی دو واحد آموزشگاهی نمونه در مقطع ابتدایی، دو واحد آموزشی شاهد و دو واحد مدرسه تیزهوشان در دوره متوسطه در شهرستان را اخذ کردیم که در مهر ماه آغاز به کار خواهد کرد.

وی از راه‌اندازی شش مدرسه حوزوی و آموزشگاه قرآنی در کنگان خبر داد و اضافه کرد: با برنامه‌ریزی انجام گرفته دو واحد آموزشی وابسته به حوزه علمیه قم به منظور ترویج علوم دینی راه‌اندازی خواهد شد و در زمینه ترویج فرهنگ قرآنی نیز چهار آموزشگاه قرآنی به زودی راه‌اندازی خواهد شد.

رئیس اداره آموزش و پرورش کنگان با اشاره به سند تحول بنیادین از مدیران مدارس خواست که کتابچه سند تحول را به طور دقیق مطالعه کنند تا در اجرای نظام آموزشی و با آمادگی کامل بتوانند سال تحصیلی آینده را شروع کنند.

شریف با بیان مسائل و مشکلات آموزشگاه‌ها به عواملی مانند نیروی انسانی متخصص، بحث فضای آموزشی، تجهیزات و امکانات آموزشی اشاره کرد و آن را از مهم‌ترین مسائل در سیستم جدید آموزشی برشمرد و اذعان کرد: با نگاه کارشناسانه و برگزاری جلسات متعدد توانستیم این مشکلات را حل کنیم تا در سال تحصیلی جدید مشکلی نداشته باشیم و این مدیریت آمادگی کامل برای اجرای نظام آموزشی جدید را دارد.

انتهای پیام/آ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول