اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در یکی از پارک‌های محله‌ای

2 ایستگاه ورزش صبحگاهی در هفتکل راه‌اندازی شد

خبرگزاری فارس: سرپرست اداره ورزش و جوانان هفتکل از راه‌اندازی 2ایستگاه ورزش صبحگاهی در این شهرستان خبر داد.

2 ایستگاه ورزش صبحگاهی در هفتکل راه‌اندازی شد

بیژن نری موسی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در هفتکل اظهار کرد: این ایستگاه‌ها به صورت جداگانه برای خانم‌ها و آقایان در پارک شادی واقع در جاده نفت سفید در کوی اسلام آباد راه اندازی شده است.

وی با اینکه ایجاد ایستگاه ورزش صبحگاهی برای نخستین‌بار در سطح شهرستان انجام شده است، افزود: علاقه‌مندان می‌توانند همه روزه به جز روزهای تعطیل از ساعت 6 و 30دقیقه تا 8 صبح با حضور در پارک شادی به انجام ورزش همگانی صبحگاهی بپردازند.

سرپرست اداره ورزش و جوانان هفتکل با بیان اینکه ورزش صبحگاهی مورد استقبال شهروندان قرار گرفته است خاطرنشان کرد: استقبال خانم‌ها بیشتر از آقایان بوده و بیشتر کسانی که برای ورزش صبحگاهی به پارک شادی مراجعه می‌کنند افراد میانسال و زنان خانه دار هستند.

نری موسی افزود: شرکت کنندگان در ورزش صبحگاهی زیر نظر محمود زمانی و اعظم مکوندی از ورزشکاران و مربیان ورزش منطقه تمرینات و ورزش‌های خود را انجام می‌دهند.

وی در ادامه به تاثیرات انجام ورزش صبحگاهی در ساعات اولیه روز پرداخت و گفت: هیچ ورزشی به این اندازه انرژی لازم برای یک روز کاری مفید تامین نمی‌کند و تاثیر مثبت بر جسم و روح انسان نمی‌گذارد.

انتهای پیام/غ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول