اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آران و بیدگل صورت می‌گیرد

گردهمایی سالانه کانون‌های مساجد استان اصفهان

خبرگزاری فارس: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد آران و بیدگل از برگزاری گردهمایی سالانه کانون‌های مساجد استان اصفهان، در حرم هلال‌بن‌علی(ع) این شهرستان خبر داد.

گردهمایی سالانه کانون‌های مساجد استان اصفهان

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، میثم نمکی عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: گردهمایی سالانه کانون‌های مساجد استان اصفهان صبح روز شنبه 27 خردادماه با همکاری کانون فرهنگی مسجد اعظم آستان مقدس حضرت محمد هلال‌بن‌علی(ع) برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: این همایش به منظور بررسی و انعقاد تفاهم‌نامه کانون‌ها بر مبنای طرح اوقات فراغت تابستان و برنامه‌ریزی سالانه با حضور مدیران مسئول کانون‌ها برگزار می‌شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد آران و بیدگل برنامه سالانه را در پنج شاخه فرهنگی، هنری، مذهبی قرآنی، آموزش، پژوهش و فرهنگسازی نماز جماعت و تلاوت نور ذکر و عنوان کرد: اعتبار و سرانه مصوب کانون‌ها مشروط به بررسی شیوه‌های اجرایی کانون‌ها و ترسیم و تنظیم چشم‌انداز آنها در این همایش است.

وی همچنین بررسی پیشنهادها و نقطه‌نظرات مسؤلان کانون‌ها و انتقال تجربیات و رفع مشکلات احتمالی را از دیگر برنامه‌های این گردهمایی برشمرد و تصریح کرد: برگزاری این همایش به منزله نقطه شروع فعالیت‌های تابستانی کانون‌هاست تا برنامه‌های مصوب در این نشست در دستور کار فعالیت‌های تابستانی آنها قرار گیرد.

نمکی در ادامه چشم‌انداز همایش را تخصصی شدن کانون‌ها و کارشناسی کانون‌ها توسط کارشناسان مرتبط دانست و بیان داشت: به همین منظور در سال گذشته توانمندی کانون‌ها در پنج کارگروه تخصصی آموزش، پژوهش، کتاب و کتابخوانی، اوقات فراغت و فعالیت‌های دینی و مناسبت‌ها بررسی شده است.

وی در پایان یادآور شد: امیدواریم کانون‌ها فعالیت‌های خود را در قالب گزارش و به‌صورت مستند و مداوم ثبت کنند.

انتهای پیام/ش30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول