اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاد دانشگاه مازندران:

اینترنت پاک در کانون‌های مساجد راه‌اندازی شود

خبرگزاری فارس: یکی از اساتید دانشگاه مازندران گفت: اینترنت پاک در کانون‌های مساجد راه‌اندازی شود.

اینترنت پاک در کانون‌های مساجد راه‌اندازی شود

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، محمدرضا سلیمانی ظهر امروز در دوره آموزشی کارآفرینی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد مازندران که به میزبانی کانون ایثار و شهادت مازندران برگزار شد، گفت: فرهنگ هر جامعه، روح، کالبد و نفس جامعه را معرفی می‌کند.

این استاد دانشگاه با اشاره به اینکه فرهنگ اساس کار اقتصادی، سیاسی و اجتماعی است، خاطرنشان کرد: ابزار کار فرهنگ، کالای اقتصادی است و از طریق تولید اقتصادی می‌تواند فرهنگ جامعه را منتشر کرد.

سلیمانی افزود: جهت تقویت ملی باید از تولید عناصر فرهنگی گذشته که مثبت است استفاده کرد و تولیدات جدید فرهنگی را باید بروز ایجاد کرد.

وی تصریح کرد: برنامه‌ریزی کارآفرینی فرهنگی دارای سه مرحله کوتاه‌مدت، میان‌مدت و بلندمدت است.

این استاد دانشگاه با اشاره به اینکه برنامه‌ریزی فرهنگی دارای سه سطح عالی، میانه و ساده است، افزود: برنامه‌ریزی فرهنگی می‌تواند برای افراد خاص و عام باشد و تاثیرگذاری فرهنگی عادی یا راهبردی دارد.

سلیمانی گفت: اینترنت پاک در کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد می‌تواند افراد را جذب و پرورش دهد و استراتژی جدید باعث ایجاد بستر نو و ایده تازه برای جذب افراد در فرهنگ اسلام است.

وی اذعان داشت: برنامه‌ریزی فرهنگی از دیدگاه جامعه‌شناسی روابط اجتماعی موثر و متقابل دارد و مورد برنامه‌ریزی فرهنگی یک فرهنگ خاص، اینکه در چه زمان و در چه مکان اجرا می‌شود اهمیت دارد.

انتهای پیام/ن20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول