اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی مراسمی

گردهمایی مدیران کانون‌های مساجد سرایان، فردوس و بشرویه برگزار شد

خبرگزاری فارس: گردهمایی مدیران کانون‌های فرهنگی هنری شهرستان‌های سرایان، فردوس و بشرویه با هدف انعقاد تفاهمنامه اجرای کار فرهنگی با حضور کارشناسان دبیرخانه کانون‌های مساجد خراسان‌جنوبی برگزار شد.

گردهمایی مدیران کانون‌های مساجد سرایان، فردوس و بشرویه برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از روابط عمومی کانون‌های فرهنگی، هنری مساجد خراسان‌جنوبی، مسئول آموزش و فرهنگی دبیرخانه کانون‌های مساجد خراسان‌جنوبی در گردهمایی مدیران کانون‌ها اظهار داشت: هدف اصلی این جلسه انعقاد تفاهمنامه با اجرای برنامه فرهنگی است.

محمدعلی شریفی‌نیا افزود: این تفاهمنامه در 9 موضوع تعریف شده که هر کانون با توجه به ظرفیت‌های نیرویی و سبقه فعالیت‌های فرهنگی موضوعی را انتخاب و اعتبار مورد نیاز را دریافت می‌کند.

وی سرود و تواشیح، هنرهای نمایشی، تجسمی، حامیان وحی، تولید محصولات نرم‌افزاری، هسته‌های پژوهشی در موضوعات دینی، قرآن و خانواده و هسته‌های آموزشی را از جمله موضوعات تفاهمنامه‌های منعقد شده بین کانون‌های فرهنگی هنری و دبیرخانه کانون‌های مساجد استان عنوان کرد.

شریفی‌نیا از راه‌اندازی سایت اطلاع‌رسانی کانون‌های مساجد خبر داد و افزود: با راه‌اندازی این سایت بحث ارسال مراسلات پستی کانون‌ها تسهیل شده و تمامی نامه‌ها و آیین‌‌نامه‌های مربوط به کانون‌های مساجد در این سایت درج می‌شود.

معاون اداری و مالی دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خراسان‌جنوبی نیز با اشاره به افزایش سرانه کانون‌های فرهنگی و هنری طی سال‌های اخیر، اظهار داشت: در سال 84 سرانه کانون‌ها کمتر از 100 هزار تومان در سال بود و این مبلغ در سال جاری با حمایت‌های دولت و ستاد عالی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد برای هر کانون فعال و پویا که در حوزه فرهنگی، ‌هنری و آموزشی فعالیت مطلوبی داشته باشند به بیش از 700 هزار تومان افزایش یافته است.

در ادامه مدیران کانون‌ها مشکلات و خواسته‌های خود را بیان کرده و پاسخ لازم داده شد.

انتهای پیام/ح30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول