اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر کانون‎های فرهنگی و هنری مساجد کشور:

232 کانون تخصصی به کانون‎های مساجد افزوده می‎شود

خبرگزاری فارس: دبیر کانون‎های فرهنگی و هنری مساجد کشور در گرگان گفت: کانون‎های تخصصی محور فعالیت کانون‎های مساجد هستند که قرار است 232 کانون تخصصی به 615 کانون مساجد کشور اضافه شوند.

232 کانون تخصصی به کانون‎های مساجد افزوده می‎شود

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان حجت‎الاسلام حمیدرضا ارباب‎سلیمانی بعد از ظهر امروز در گردهمایی مسئولان ستادی و استانی کانون‎های فرهنگی و هنری مساجد کشور که در سالن اجتماعات سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان گرگان در حال برگزاری است گفت: کانون‎های تخصصی در یک رشته توانسته‎اند مهارت‎های لازم را کسب کنند تا برای سایر کانون‎ها نیز مؤثر واقع شوند که این کانون‎ها در 24 رشته شکل گرفته است.

وی از گسترش 5 ‎هزار کانون روستایی و عشایری به کانون‎های فرهنگی هنری مساجد در کشور خبر داد و تصریح کرد: یکی از بخش‎های در حال توسعه، کانون‎های روستایی و عشایری است که با برنامه‎ریزی‎های مناسب این روند گسترش می‎یابد.

دبیر کانون‎های فرهنگی و هنری مساجد کشور گفت: یکی از محورهای جدید ما، راه‎اندازی کانون‎ها در جوار مصلی‎ها است که شش مرکز استان از این مزیت برخوردار شده‎اند و 100 کانون در جوار مصلی‎ها شکل گرفته و امسال نیز توسعه می‌یابد.

ارباب‎سلیمانی خاطر نشان کرد: بر اساس مصوبه اخیر مجلس شورای اسلامی، حامل‎های انرژی در مساجد به صورت رایگان شده است و مساجد، حسینیه‎ها و دارالقرآن نیز از حامل‎های رایگان انرژی برخوردار می‎شوند که این اقدام مجلس باعث آبرو و عزت کشور شده است.

وی اضافه کرد: با توجه به افزایش قیمت حامل‎های انرژی، این نگرانی در مساجد به وجود آمده بود که با مصوبه قاطع و محکم مجلس و حمایت دولت، کانون‎ها از این موهبت برخوردار شدند.

مشاور وزیر و دبیر کانون‎های فرهنگی و هنری مساجد کشور از تلاش‎های دولت و مجلس که با این مصوبه گامی بلند همسو با خدمت به مساجد برداشته‎اند قدردانی کرد.

انتهای پیام/س20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول