اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان:

راه‌اندازی کانون‌های فرهنگی مساجد روستایی از اولویت‌ها محسوب می‌شود

خبرگزاری فارس: سرپرست دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان گفت: راه‌اندازی کانون‌های فرهنگی مساجد روستایی اولویت کار در سال جاری است.

راه‌اندازی کانون‌های فرهنگی مساجد روستایی از اولویت‌ها محسوب می‌شود

مرتضی مقدمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به اعتبار در نظر گرفته شده برای کانون‌های مساجد استان زنجان از سوی استانداری زنجان اظهار داشت: این اعتبار کمک فراوانی به حل مشکلات کانون‌های فرهنگی مساجد استان زنجان می‌کند.

وی مبلغ اختصاص یافته از سوی استانداری را 3 میلیارد و 500 میلیون تومان اعلام کرد و افزود: با این مبلغ مقداری از اقلام مورد نیاز کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان تهیه و در اختیار آنها قرار گرفت.

سرپرست دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان تعداد کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان را 200 کانون عنوان کرد و ادامه داد: این بودجه کفاف نیازهای کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان را نمی‌دهد.

وی با اشاره به اینکه راه‌اندازی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد در روستاها از اولویت‌های این کانون است، اضافه کرد: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده 60 درصد کانون‌های فرهنگی و هنری استان زنجان باید در روستاها تاسیس شوند.

مقدمی از فعالیت 10 کتابخانه مخزن‌دار در سطح استان زنجان خبر داد و گفت: در سال جاری هم 12 کتابخانه مخزن‌دار راه‌اندازی می‌شود.

وی تعداد مساجدی که در آنها طرح تلاوت نور اجرا می‌شود، را 580 مسجد اعلام کرد و افزود: در طرح تلاوت نور در بین دو نماز یک صفحه از قرآن کریم تلاوت می‌شود.

سرپرست دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان برگزاری کلاس‌های آموزشی مهدویت و همچنین طرح مطالعه کتاب‌های شهید مطهری را از برنامه‌های آینده دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان عنوان کرد.

وی برگزاری نشست‌های تخصصی با موضوع شعار سال را از دیگر برنامه‌های کانون فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان در سال جاری اعلام کرد.

مقدمی اضافه کرد: راه‌اندازی 10 خانه دیجیتال پاک با اعتبار 200 میلیون تومان از دیگر اقدامات کانون فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان است.

وی با اشاره به فعالیت تخصصی خبرگزاری شبستان در حوزه دینی تصریح کرد: این خبرگزاری در حال حاضر ماهانه  200 خبر تولید می‌کند.

انتهای پیام/خ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول