اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی‎فقیه در گلستان:

کانون‎های مساجد باید بر اساس مهندسی فرهنگی تقویت شوند

خبرگزاری فارس: نماینده ولی‎فقیه در استان گلستان گفت: همانطوری که مقام معظم رهبری به موضوع مهندسی فرهنگی تاکید دارند باید کانون‎های مساجد نیز بر اساس مهندسی فرهنگی تقویت شوند.

کانون‎های مساجد باید بر اساس مهندسی فرهنگی تقویت شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان آیت‎الله سیدکاظم نورمفیدی ظهر امروز در حاشیه دیدار مشاور وزیر و دبیر کانون‎های فرهنگی و هنری مساجد کشور در گفت‎وگو با خبرنگاران استان گفت: حضور جوانان در مساجد باید تقویت و پررنگ‎تر از گذشته شود که این مسئولیت مهم بر دوش علما و روحانیون است.

وی تصریح کرد: درک زبان و لسان جامعه و شناخت نسبت به آن مسئله مهمی است که این موضوع، یکی از امتیازات حضرت امام خمینی (ره) بود که بر اساس این مؤلفه ایشان توانستند به موفقیت‎های خوبی دست پیدا کنند.

نماینده ولی‎فقیه در گلستان با اشاره به اینکه کار فرهنگی کار سختی است خاطر نشان کرد: کسانی که در مساجد می‎توانند به خوبی ایفای نقش داشته باشند علما و روحانیون هستند که باید در این زمینه برنامه‎ریزی‎های خوبی صورت پذیرد هر چند که کار فرهنگی ممکن است در دراز مدت تاثیرگذار باشد.

نورمفیدی با بیان اینکه مساجد نیازمند حضور علما و روحانیون است تاکید کرد: درست است که باید حضور روحانیون به لحاظ کمی افزایش پیدا کند اما به دلیل اینکه اساس و محور کار مساجد، توجه برنامه‎های معنوی و فرهنگی است لذا روحانیون نیز باید خود را به سلاح فرهنگی مجهز کنند.

وی گفت: باید امروز بدانیم دشمن چه کسی است و از چه ابرازی وارد عرصه می‌شود لذا مدیران فرهنگی نیز باید با شناخت مناسب، در این زمینه راهگشا باشند.

نماینده ولی‎فقیه در گلستان با بیان اینکه همه کارهای ما باید برای جلب رضای خدا باشد اضافه کرد: خلوص نیت در انجام کارها سبب موفقیت می‌شود.

انتهای پیام/س20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول