اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و پرورش نایین:

پیوند اولیا و مربیان تلفیقی از همبستگی خانواده و جامعه است

خبرگزاری فارس: مدیر آموزش و پرورش شهرستان نایین گفت: پیوند اولیا و مربیان تلفیقی ارزشمند از همبستگی و همفکری و فرصتی مغتنم برای نشان دادن اهمیت نقش خانواده و جامعه در تربیت دانش‌آموزان است.

پیوند اولیا و مربیان تلفیقی از همبستگی خانواده و جامعه است
به گزارش خبرگزاری فارس از نایین، احمد قاسمی بعد از ظهر امروز در همایش بهداشت روان و شیوه زندگی سالم در محل سالن امام خمینی (ره) نایین با اشاره به نقش انجمن اولیا و مربیان در پیشبرد اهداف مدارس اظهار داشت: انجمن اولیا و مربیان می‌تواند مدارس را به فضای دلنشینی برای تعلیم و پرورش دانش‌آموزان کشور تبدیل کند.
وی افزود: انجمن اولیا و مربیان باید در زمینه ارائه طرح‌ها و برنامه‌های خلاقانه و مبتکرانه تلاش و جدیت بیشتری خرج کند و از تقلید و تکرار بی‌رویه طرح‌های قدیمی بپرهیزد.
مدیر آموزش و پرورش نایین تصریح کرد: ایجاد فضای با نشاط در واحدهای آموزشی با توجه به نقش و جایگاه انجمن‌ها، اشاعه فرهنگ همکاری و ترغیب سازمان‌ها و نهادهای محلی نسبت به تعامل بیشتر در فرآیند تعلیم و تربیت، تقویت نقش مؤثر و فعال اولیا در اداره مدرسه و بسترسازی برای شناخت و بهره‌گیری مناسب از تخصص‌ها و مهارت‌های اولیا به صورت فردی و گروهی در اداره امور مختلف مدرسه از اهداف برگزاری هفته پیوند اولیا و مربیان است.
وی با اشاره به این که تصمیم‌گیری‌ها و نظرات انجمن اولیا و مربیان در پرورش دانش‌آموزان به عنوان آینده‌سازان جامعه دارای تأثیر فراوانی است، گفت: پیوند اولیا و مربیان تلفیقی ارزشمند از همبستگی و هم‌فکری و فرصتی مغتنم برای نشان دادن اهمیت نقش خانواده و جامعه در تربیت دانش‌آموزان است.
قاسمی با اشاره به این که شهرستان نایین بیش از 5هزار دانش‌آموز دارد، تاکید کرد: ایجاد هماهنگی و مشارکت سازنده و اصولی میان خانواده، مدرسه و جامعه در پرورش نسلی متفکر، متعهد، متدین و متخصص بسیار ثمربخش خواهد بود.
وی با اشاره به فعالیت‌های انجام گرفته در این هفته گفت: توزیع پوستر با شعار "پیش به سوی سرمایه‌گذاری در سلامت روان دانش‌آموزان" در مدارس شهرستان، برگزاری کارگاه آموزشی یک‌روزه ویژه مشاوران مدارس، برگزاری مسابقات فرهنگی هنری با موضوع بهداشت روان در زمینه‌های نقاشی، انشا و مقاله‌نویسی، بازدید دانش‌آموزان از مراکز بهداشتی، توانبخشی و سرای سالمندان، برگزاری جلسات آموزش خانواده برای اولیای دانش‌آموزان و اختصاص یک جلسه به موضوع بهداشت روان از جمله فعالیت‌های انجام گرفته در این زمینه است.
مدیر آموزش و پرورش نایین با اشاره به وجود بیش از ۶۰ مرکز آموزش در سطح شهرستان نایین افزود: حضور کارشناسان این مدیریت در مراسم صبحگاه مدارس برای سخنرانی و تبیین موضوع بهداشت روان و همچنین برگزاری همایش کوه‌پیمایی دانش‌آموزان و معلمان از دیگر برنامه‌هایی است که در این رابطه انجام خواهد گرفت.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول