اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون آموزش و پرورش استان اردبیل خبر داد

برگزاری جشنواره تجارب و نو‌آوری‌های انجمن اولیا و مربیان

خبرگزاری فارس: معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل از برگزاری جشنواره تجارب و نو‌آوری‌های انجمن اولیا و مربیان در اردبیل خبر داد.

برگزاری جشنواره تجارب و نو‌آوری‌های انجمن اولیا و مربیان

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، رویا محمد‌حسینی پیش از ظهر امروز در گردهمایی کارشناسان انجمن اولیا و مربیان نواحی و مناطق استان اردبیل اظهار داشت: این جشنواره از اول اسفند ماه آغاز شده و تا آخر خرداد ماه 91 جمع بندی خواهد داشت.

وی خاطرنشان کرد: این گردهمایی به منظور آموزش خانواده در راستای اجرای طرح 3-3-6، جشنواره تجارب و نوآوری های انجمن اولیا و مربیان و برنامه‌های اجرایی گروه انجمن اولیا و مربیان در سالن اجتماعات اداره کل برگزار می‌شود.

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل یادآور شد: امسال جشنواره تجارب و نوآوری‌های انجمن‌های اولیا و مربیان در استان در دو قطب شمال به مرکزیت شهرستان پارس‌آباد و جنوب و مرکز استان به مرکزیت ناحیه 2 اردبیل برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، محمد‌حسینی به تبیین طرح 3-3- 6  و اجرای آن در آموزش و پرورش استان اردبیل پرداخت و توجیه اولیا در کلاس‌های آموزش خانواده را از ضروریات اجرای موفق این طرح خواند.

این مسئول با بیان اینکه بیشترین تغییر در سال تحصیلی آینده در پایه ابتدایی اتفاق می‌افتد تصریح کرد: قرار است در پایه اول، دوم کتب درسی تغییرات اساسی پیدا کرده و پایه ششم نیز بری اولین بار شکل بگیرد.

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل ادامه داد: هدف‌‌گذاری آموزش و پرورش از تغییر در نظام آموزش و پرورش و تدوین سند تحولی توجه به تربیت شایسته نسل آینده است که بنیه‌های آن در مقطع ابتدایی شکل می‌گیرد.

محمد‌حسینی بیان داشت: چالش بزرگی که امروز در نظام آموزش و پرورش بسیاری از کشورها مورد توجه قرار گرفته بی توجهی به مقطع ابتدایی در سال‌های دور بوده که سبب شده برخی غفلت‌های تربیتی و آموزشی را امروز شاهد باشیم.

وی با اشاره به اینکه در استان تمام تمهیدات لازم برای اجرای این طرح تدارک دیده شده و از نظر نیروی انسانی و فضاهای آموزشی مشکلی وجود ندارد خواستار همکاری و همراهی اولیا در این طرح شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، توجیه ارزیابی از انجمن‌های اولیا و مربیان مدارس، نحوه جمع‌بندی کلاس‌های آموزش خانواده، ارزیابی کارشناسان انجمن اولیا و مربیان و برنامه‌های در حال اجرای انجمن اولیا و مربیان از دیگر برنامه‌های این گردهمایی بود.

انتهای پیام/ی20

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول