اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و پرورش خلخال:

انجمن‌های اولیا و مربیان مهم‌ترین ظرفیت ارتقای کیفیت تحصیلی هستند

خبرگزاری فارس: مدیر آموزش و پرورش شهرستان خلخال گفت: انجمن‌های اولیا و مربیان مدارس مهم‌ترین و اصلی‌ترین ظرفیت ارتقای کیفیت آموزشی در نظام تعلیم و تربیت هستند.

انجمن‌های اولیا و مربیان مهم‌ترین ظرفیت ارتقای کیفیت تحصیلی هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، محمد سعید شهابی پیش از ظهر امروز در جلسه شورای مرکزی انجمن اولیا و مربیان در خلخال اظهار داشت: ما به انجمن اولیا و مربیان به چشم بازوان توانمند ارتقای کیفیت تحصیلی می‌نگریم و انتظار داریم با هم‌اندیشی و هم‌پوشانی این انجمن بتوانیم ظرفیت‌های مهم علمی در این شهرستان را بازیابی و شناسایی نماییم.

وی با اشاره به اینکه دانش‌آموزان در بستر و محیط خانواده بیشتر می‌توانند به ارتقای کیفیت آموزشی نائل آیند خاطرنشان کرد: این موضوع از آنجا اهمیت بیشتری پیدا می‌کند که خانواده مهمترین و اصلی‌ترین رکن تربیت دینی، اجتماعی، و تحصیلی دانش‌آموزان هستند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان خلخال با اشاره به اینکه رشد و پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان مقطع ابتدایی در امتحانات نوبت اول به میزان 0.32 درصد و دانش‌آموزان پایه راهنمایی یک درصد نسبت به سال گذشته می‌باشد رشد تحصیلی را در این مقاطع تحصیلی مطلوب و قابل قبول ارزیابی کرد.

شهابی یادآور شد: در حالی که میانگین قبولی دانش‌آموزان در نوبت اول امتحانات سال تحصیلی گذشته در مقطع ابتدایی13/99 در صد بوده این میانگین در سال تحصیلی جدید به 45/99 در صد افزایش یافته و این میانگین برای دانش‌آموزان مقطع راهنمایی از /59/88 درصد به 59/ 99 درصد رشد داشته است.

این مسئول با تاکید بر اهمیت برگزاری دوره‌های آموزش خانواده درسطح مدارس خلخال افزود: برگزاری این دوره‌ها موجب افزایش همکاری خانه و مدرسه و در نتیجه افزایش مشارکت اولیا در امور مربوط به مدرسه و در کنار آن آگاهی اولیا از آسیب‌های موجود برسر راه فرزندان و برنامه‌ریزی برای مقابله با این آسیب‌های اجتماعی از طرف آنان شده است.

انتهای پیام/صا20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول